וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה: "בחודש האחרון אנחנו קצת פחות טובים, מקווה שנגיע למאני טיים חדים"

6.2.2019 / 23:02

קשר מכבי תל אביב דיבר אחרי ה-1:4 הקליל נגד בני סכנין ברבע גמר הגביע. איביץ': "יש עוד לאן להשתפר". דרסיליה: "עשינו טעויות ושילמנו"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הביסה הערב (רביעי) 1:4 את בני סכנין בחוץ - במשחק שנערך בעכו בשל עונש רדיוס של האדומים - במשחק הראשון ברבע גמר הגביע. צ'יקו אופואדו פתח את החגיגה של מוליכת ליגת העל עם שער בדקה ה-13, יונתן כהן הוסיף צמד (29 ו-41) ודור מיכה הוסיף (63), איברהים שואיבו נכנס כמחליף לבכורה וכבש בדקה ה-75.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ': "מזג האוויר הזה לא שגרתי כאן, היה לנו משחק טוב, אנחנו ראויים לניצחון הזה ורוצים להמשיך כך. השחקנים היו רציניים מהרגע הראשון ונראו טוב. זה לא קל, כל מה שעשינו עד עכשיו הושג בעזרת עבודה קשה. אנחנו רוצים להשתפר מדי משחק ולהיות טובים יותר בכל שבוע. אנחנו מנתחים כל משחק ורוצים לעבוד קשה עד לרגע האחרון. אנחנו מכוונים מהרגע הראשון לכל התארים, ונראה אם נוכל להשיג אותם. יש עוד הרבה משחקים, אנחנו לוקחים את זה צעד אחר צעד".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 1:4 את בני סכנין והתקרבה לחצי גמר הגביע

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא מהמשחקים הקשים ביותר של מכבי תל אביב העונה. איביץ'/אדריאן הרבשטיין

דור מיכה הוסיף: "הגול שלי? יכול להיות שהרוח קצת עזרה לי, שמח שזה נכנס. אנחנו חייבים להישאר בפוקוס כל הזמן ולשחק טוב, וזה מה שעשינו. יש לנו עוד לאן להשתפר. בחודש האחרון אנחנו קצת פחות טובים, וזה טבעי שבעונה שלמה אי אפשר לשמור על אותה היכולת. אנחנו מקווים שנגיע למאני טיים ביכולת הכי טובה שלנו. קל להגיד בדיעבד שהליגה חלשה, אבל אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו מתרכזים בלעבוד קשה ובלהשתפר".

מאמן בני סכנין גיורגי דרסיליה: "ידענו שזה משחק קשה. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה בליגה. באנו לשחק כדורגל התקפי, וזה היה קשה. עשינו טעויות, שילמנו עליהן. בחצי השני שיחקנו קצת יותר טוב. השוער השני קיבל היום הזדמנות לשחק, אני לא חושב שזאת הייתה טעות, יש לנו שוערים טובים בסגל. הסגל שלנו יכול להשאיר אותנו בליגה. יש לנו שחקנים טובים שיודעים להתמודד עם המצב ויודעים לשחק יותר טוב. צריך לזכור ששיחקנו היום נגד הקבוצה הכי טובה בליגה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
גיורגי דרסיליה מאמן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"שיחקנו נגד הקבוצה הטובה ביותר בליגה". דרסיליה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully