וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול ביקש לעזוב את הספרס: "מובן שהמצב לא אידיאלי"

הטקסנים לא הצליחו לעשות טרייד על הסנטר הוותיק, אבל הוא עדיין יוכל לעזוב עד ה-1 במרץ. טורונטו הביעה עניין

עריכת וידאו: מתן חדד

פאו גאסול הביקש לעזוב את סן אנטוניו לפני שחלון הטריידים ב-NBA נסגר, אבל הספרס לא הצליחו למצוא עסקה שתשלח אותו לקבוצה אחרת. הטקסנים לא הסתירו את העובדה שהם יהיו מוכנים לטרייד על הקטלאני, אבל היום (ראשון) מסתבר שהוא היה זה שביקש לעבור.

גאסול בן ה-38 רושם העונה את הממוצעים הנמוכים בקריירת ה-NBA שלו: 4.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים בקצת יותר מ-12 דקות משחק. בשבועות האחרונים חל פיחות דרסטי במעמדו והוא מאס במצב וביקש לעבור לקבוצה אחרת. בסן אנטוניו נאותו לבקשה, אבל השכר שגאסול מרוויח, 16.8 מיליון דולר לעונה, הפך את המהלך לקשה מאוד.

אחרי ששיחק 7 דקות בלבד בהפסד ליוטה הלילה, גאסול נשאל לגבי המצב ואמר: "אני מרוכז להגיע מוכן לכל משחק ולתת את המיטב. להיות מקצוען וחבר טוב לקבוצה. אני עושה מה שאני יכול, את הטוב ביותר שלי, אבל מובן שהמצב לא אידיאלי".

חלון הטריידים ב-NBA אמנם נסגר, אבל גאסול עדיין יוכל לעבור קבוצה עד ה-1 במרץ. בשביל שזה יקרה, הספרס יצטרכו לשחרר ולפצות אותו, כשבמקרה כזה הקטלאני יהפוך לשחקן חופשי לא מוגבל ויוכל לחתום בכל קבוצה אחרת. ה-1 במרץ הוא התאריך האחרון להרשמת שחקנים לפלייאוף וכרגע נראה שלשם גאסול מכוון.

טורונטו ראפטורס היומרנית, הוזכרה כמי שעשויה להתעניין בו אם הוא אכן יהפוך לשחקן חופשי לא מוגבל. במקרה כזה כמובן, גאסול יצטרך לוותר על נתח גדול מהשכר הנוכחי שלו בטקסס. הראפטורס צירפו לאחרונה את אחיו של הקטלאני, מארק גאסול.

עוד בנושא:

סיכום חלון הטריידים ב-NBA, כולל ההתחזקות של הקונפרנס המושמץ
לאן מועדות פניו של עומרי כספי? תמונת מצב אחרי השחרור מממפיס
דראפט האולסטאר: דוראנט וקיירי בקבוצה של לברון, הארדן נבחר רק שמיני

שחקן סן אנטוניו ספרס, פאו גאסול. AP
4.4 נקודות ו-4.8 ריבאונדים למשחק. גאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully