וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר מתקרב לתפקיד המאמן הקבוע של מנצ'סטר יונייטד

סוכנו של הנורבגי נפפגש עם ההנהלה והבעלים, המועדון יצטרף לפצות את מולדה. גארי נוויל מאמין: "ההחלטה תתקבל בקרוב"

יוטיוב

באנגליה גוברות ההערכות שאולה גונאר סולשיאר ימונה למאמנה הקבוע של מנצ'סטר יונייטד. הנורבגי מוגדר כמאמן זמני מאז שהחליף את ז'וזה מוריניו המפוטר, אבל התוצאות המוצלחות עובדות לטובתו.

סוכנו של סולשיאר הגיע אתמול (שבת) למשחק בו מנצ'סטר יונייטד הביסה את פולהאם 0:3 בחוץ ונפגש עם סגן היו"ר אד וודוורד ועם אחד הבעלים, אייברם גלייזר. המאמן הנורבגי הצעיד את הקבוצה ל-10 ניצחונות ב-11 משחקים ובעוד יומיים ממתין לו מבחן מכריע: המשחק הראשון של פריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות.

בימים האחרונים דווח על כך שנציגי השדים האדומים צפויים ליצור קשר עם הנהלת מולדה כדי לדון בפיצוי למועדון הנורבגי. סולשיאר הוא עדיין מאמנה של מולדה והעבודה שלו ביונייטד נעשית במקביל בזכות העובדה שהליגה הנורבגית הסתיימה ומצויה בפגרה. כדי להפוך את שחקן העבר למאמן קבוע, מנצ'סטר יונייטד תצטרך לפצות את מולדה.

שחקן העבר של יונייטד, גארי נוויל, אמר אתמול: "אני חושב שכרגע יש לסולשיאר 50-60 אחוז לקבל את הג'וב באופן קבוע. הייתי אומר שהמשחקים הקרובים הם המבחן האחרון והקבוע שלו וההחלטה תתקבל באמצע מרץ או תחילת אפריל. אם היכולת הזו תימשך ואיתה ההרגשה החיובית בחדר ההלבשה, אני חושב שיהיה קשה מאוד למנצ'סטר יונייטד לא לתת לאולה את התפקיד".

עוד בנושא:

ליברפול חזרה לפסגה, קלופ גאה בשחקנים
אנדר הררה מהלל את מרכוס רשפורד
לפני יונייטד: קבאני נפצע בניצחון פ.ס.ז'

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר חוגג. AP
10 מ-11. סולשיאר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully