וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אני לא יכול להחמיא מספיק לרוח והמנטאליות של השחקנים"

מאמן ליברפול היה מרוצה אחרי ה-0:3 מול בורנמות' והחזרה לפסגה. מוחמד סלאח חגג במחווה לג'רדאן שאקירי. ג'יימס מילנר: "הקהל היה מדהים"

יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
שחרר הרבה לחץ אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות. קלופ/רויטרס

אחרי שתי תוצאות 1:1 ברציפות - מול לסטר בבית ו-ווסטהאם בחוץ - הצליחה ליברפול לחזור לנצח היום (שבת) עם 0:3 ביתי ומשכנע נגד בורנמות'. סאדיו מאנה (24), ג'ורג'יניו ויינאלדום (34) ומוחמד סלאח (48) כבשו לזכות הקבוצה של יורגן קלופ שחזרה אל המקום הראשון בפרמיירליג עם 65 נקודות לעומת 62 של מנצ'סטר סיטי, שתשחק היום נגד צ'לסי. סלאח, אגב, חגג את השער שלו כשהוא משלב ידיים ונעמד מול היציע כמחווה לג'רדאן שאקירי הפצוע, שנותר מחוץ לסגל ובדרך כלל חוגג בצורה הזו.

עוד בנושא:

ליברפול ניצחה 0:3 את בורנמות', אפילו ארסנל השיגה שלוש נקודות עם 1:2 נגד האדרספילד

סאדיו מאנה שחקן ליברפול. רויטרס
מאנה חוגג עם ואן דייק/רויטרס

המספרים

* ליברפול הפסידה רק פעם אחת לבורנמות' ב-15 מפגשים ביניהן (ניצחה 11 פעמים וסיימה שלוש פעמים בתיקו).

* ליברפול לא הפסידה ב-34 משחקי הליגה האחרונים שלה באנפילד (24 ניצחונות ו-10 תוצאות תיקו).

* מאז הבכורה שלו בליברפול באוגוסט 2017, אנדי רוברטסון בישל יותר שערי פרמיירליג (11) מכל מגן אחר.

* בורנמות' הפסידה פעם שמינית ברציפות בחוץ כשבכל אחד מן המקרים היא סופגת לפחות שני שערים.

* מוחמד סלאח כבש את השער ה-20 שלו בליברפול העונה (17 בליגה ושלושה בליגת האלופות). המצרי הוא שחקן ליברפול הראשון שכובש 20 שערים בשתי עונות ברציפות מאז לואיס סוארס ב-2013/14.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מוחמד סלאח שחקן ליברפול. רויטרס
הקדיש את החגיגה לשאקירי. סלאח/רויטרס

יורגן קלופ אמר אחרי המשחק: "לא היינו מרוצים מהיכולת שלנו בשני המשחקים האחרונים והתקשינו קצת במצבים הנייחים. היו הרבה דברים שהיינו צריכים לשפר. יש לנו ציפיות גבוהות והיום ניצחנו בצורה מרשימה, היו לנו כמה הופעות יוצאות דופן במגרש. השער השלישי היה נהדר. רצינו להראות תגובה אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות. העבודה שלנו היא לא רק לנצח, אלא גם להציג יכולת טובה ולשכנע".

המאמן הגרמני החמיא גם לוווינאלדום ואמר: "אתמול בלילה ג'יני לא היה עם הקבוצה במלון כי היה לו את כל מה שאתה לא רוצה שיהיה לך לילה לפני משחק. ואז, לאחר כמה שעות שינה, הוא אמר לי שהוא מרגיש טוב ויכול לשחק. הוא שיחק והיה מבריק. הדאגה היחידה שלי הייתה שהוא כבש שער וכולם רצו לחבק אותו. אני לא יכול להחמיא מספיק לגישה והמנטאליות של השחקנים שלי. רק בזכות זה אנחנו נמצאים איפה שאנחנו נמצאים".

ג'יימס מילנר אמר: "חלק מהמשחק שלנו היה מהפנט. יכולנו לכבוש שערים נוספים. יש לנו הרבה מזל עם הסגל שיש לנו כאן, הקשר בין השחקנים וההבנה. חשבתי שהייתה תצוגה קבוצתית טובה. הקהל היה מדהים. אין הרבה קהלים טובים יותר במדינה כשהוא כך, הוא ממש שחקן 12. עברנו כמה שבועות קשים עם שחקנים פצועים וחולים. ויינאלדום לא היה איתנו אתמול ופתאום הוא מספק תצוגה כזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully