וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדר הררה: "אני לא מסוגל לחשוב על שחקן שדומה למרכוס רשפורד"

קשר מנצ'סטר יונייטד הילל את חברו: "כשישפר את קבלת ההחלטות, יהפוך בלתי ניתן לעצירה". גם מאטה ולינגארד זכו למחמאות גדולות

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

מנצ'סטר יונייטד תנסה להמשיך במומנטום הנהדר שהחל עם החלפתו של ז'וזה מוריניו באולה גונאר סולשיאר, כשתתארח מחר (שבת, 14:30) אצל פולהאם. בדומה ליתר שחקני השדים האדומים, גם מרכוס רשפורד החיה את עצמו מחדש תחת שחקן העבר האהוב, מה שלא נעלם מעיני חברו לקבוצה אנדרר הררה.

"הוא שונה", אמר הקשר על שחקן ההתקפה שמקבל בשבועות האחרונים יותר דקות בחוד מאשר בכנף, "כולנו יודעים שיש כרגע כמה שחקני כנף פנטסטיים בכדורגל המודרני - עוסמאן דמבלה, ראחים סטרלינג, אנתוני מרסיאל, אדן הזאר, אבל מרכוס הוא שונה. הוא יכול לבעוט, הוא יכול לשחק אחד-על-אחד, אבל הוא גם מסוגל לשלב את הכל ולא לאבד את הכדור. אני לא מצליח לחשוב על שחקן אחר שמזכיר אותו. אני חושב שהוא כבר שחקן-על, אבל עם הזמן הוא ישתפר בכל הנוגע לקבלת החלטות ואז יהפוך בלתי ניתן לעצירה".

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שחקן-על כבר עכשיו? רשפורד/רויטרס

הררה הוסיף והחמיא לשני שחקנים נוספים ביונייטד - חואן מאטה וג'סי לינגארד, שלטענתו אחראיים גם כן לסדרת ההצלחות האחרונה: "ברור שלג'סי אין את היכולות של רשפורד, מרסיאל או אלכסיס סאנצ'ס, אבל האיכויות שכן יש לו חשובות מאוד. כשאני מקבל את הכדור, ברגע שאני מסתובב אני יודע שג'סי יהיה שם כדי לקבל אותו.

"מאטה די דומה, הם תמיד מוכנים לקבל כדור ולעזור לקבוצה. בכדורגל כל העניין הוא לקבל החלטות נכונות, ובגלל זה מאטה עדיין משחק, ומשחק פנטסטי. הוא תמיד מקבל את ההחלטה הנכונה. כשרואים שחקן בועט לשער, מי זה שתמיד מוכן להסתער על הריבאונד? חואן. כשרואים את שחקני הכנף שלנו מגביהים, מי תמיד תנמצא בעמדה הנכונה? מאטה. כשהקבוצה מתקשה וזקוקה לעוד קשר שיצטרף, מי תמיד שם? חואן מאטה".

עוד באותו נושא

יורגן קלופ: "אם רוצים להיות אלופים, חייבים להציג תשוקה אמיתית"

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה, מרכוס רשפורד. רויטרס
אף פעם לא טועה. מאטה עם רשפורד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully