וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאן: "לבנדובסקי הפך לבעיה עבור באיירן", סליהמידז'יץ': "הוא בעיה, פרשן גרוע"

קשר העבר תקף את החלוץ הפולני וחטף מהמנהל המקצועי של הבווארים: "אין לו שום מושג, הוא בעיה עבור רשת סקיי". רומניגה: "המאן לא שווה התייחסות"

צילום: רויטרס. עריכה: מתן חדד

באיירן מינכן אמנם ניצחה אתמול (שבת) 1:3 את שאלקה וצימקה את הפער מבורוסיה דורטמונד לחמש נקודות, אבל בקבוצה ומסביבה ממש לא שקט. הנושא החם אחרי המשחק היה דווקא רוברט לבנדובסקי והיכולת שלו. החלוץ הפולני כבש (27) ובישל לסרג' גנאברי (57) וגם הפעיל לחץ שהוביל לשער העצמי של ג'רפי ברומה (12). בין לבין אחמד קוטוג'ו בן ה-18 איזן (25).

קשר העבר של באיירן מינכן דיטמאר המאן, שמשמש היום פרשן ב"סקיי גרמניה", התייחס ללבנדובסקי ואמר: "אני דבק במה שכבר אמרתי עליו. הוא לא אותו שחקן בשנה או שנה וחצי האחרונות. הוא עכשיו בן 30, אני לא יודע כמה זמן הוא עוד יוכל לכבוש שערים אז זו יכולה להיות בעיה רצינית לבאיירן כי קשה למצוא חלוץ ברמה גבוהה, אין הרבה כאלה באירופה". המאן, שעלה לבוגרים בבאיירן מינכן ושיחק שם בין 1998-1993, הוסיף ואמר: "אני חושב שזה ברור שהוא אינדיבידואליסט, הוא הולך ונהפך לבעיה עבור באיירן".

עוד בנושא:

באיירן מינכן ניצחה 1:3 את שאלקה וצימקה את הפער מבורוסיה דורטמונד לחמש נקודות

ניקו קובאץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
ניקו קובאץ' אחרי המשחק/GettyImages

לבנדובסקי הגיב לביקורת הזו אחרי שבאיירן ניצחה 2:3 את הרטה ברלין בגביע ואמר: "אני לא מעוניין במה שיש להגיד עליי, במיוחד כשזה מגיע מאדם טיפש לגמרי. אני לא חושב שהמאן מבין בטקטיקה יותר מדי".

המנהל המקצועי של באיירן מינכן חסן סליהמידז'יץ' התייחס לדברים של המאן, איתו לא שיתף פעולה בבאיירן כשחקן, ואמר: "אני רוצה לשבח את רוברט לבנדובסקי על ההופעה המדהימה שלו היום, אני חושב שזו העונה הכי טובה שלו אי פעם. כשאני שומע את הדברים שאומר דידי המאן, אני חייב להגיד שאין לו שום מושג והוא פרשן גרוע. רוברט לבנדובסקי הוא לא בעיה עבור באיירן מינכן, דידי המאן הוא בעיה עבור סקיי. יש גם פרשנים טובים כמו לותר מתאוס שלא מסכימים עם הדעה של דידי והפרשנות הגרועה שלו". יושב ראש באיירן קרל היינץ רומניגה נשאל האם יש לו תגובה לדבריו של המאן ואמר: "הוא לא שווה את ההתייחסות שלי בכלל".

לבנדובסקי עומד העונה על 25 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות, בסך הכול מעורבות ב-35 שערים ב-29 הופעות. כמו כן, הפולני הגיע ל-100 שערים באליאנץ ארנה, יותר מכל שחקן אחר מאז הקמת האצטדיון ב-2005.

מאמן באיירן ניקו קובאץ' אמר אחרי המשחק מול שאלקה: "אני שמח מהתוצאה. יכולנו לכבוש שערים נוספים, אבל אם מחשיבים את 120 הדקות ששיחקנו ביום רביעי, אז היום היה בסדר". הקרואטי נשאל האם הופעה כמו זו שסיפקה הקבוצה שלו נגד שאלקה תספיק נגד ליברפול ואמר: "כל משחק הוא שונה, וזה נוגע לנו, לליברפול ולכל קבוצה אחרת. לפעמים דברים שאתה לא מצפה קורים ביום מסוים. ראינו כבר הרבה משחקים שלהם ואנחנו יודעים למה לצפות".

לאון גורצקה הוסיף: "לחצנו חזק מההתחלה. פתחנו טוב והצלחנו לנצל את הטעויות של שאלקה במחצית הראשונה. אפשרנו ליריבה להגיע ליותר מדי מצבים שוב, אבל אני חושב שבסופו של דבר זה היה ניצחון משכנע". סרג' גנאברי, שכבש שלושה שערים בשלושה ימים אחרי הצמד שלו מול הרטה ברלין בגביע, הוסיף: "זה היה שבוע נהדר בשבילי מבחינה אישית וכמובן שגם מבחינת באיירן. היה קריטי בשבילנו לעבור סיבוב בגביע וגם לקחת את שלוש הנקודות היום. זה נותן לנו הרבה ביטחון. ידענו מה מונח על הכף כי שיחקנו אחרי דורטמונד וידענו את התוצאה שלה. אנחנו חייבים לנצח בכל משחק בלי קשר לתוצאה של דורטמונד".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הגיע ל-100 שערים באליאנץ ארנה. לבנדובסקי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully