וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "מכבי היא הבית שלי", בלאט: "הם עשו מהלך גדול בסיום"

7.2.2019 / 23:36

היווני חגג ניצחון דרמטי על אולימפיאקוס במאבק האקסים: "המטרה עדיין לא הושגה". בלאט: "משחק תחרותי וקשוח, יכולנו לנצח"

מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. דני מרון
ניצחון יקר ויוקרתי. ספרופולוס/דני מרון

כמה דרמטי, ככה מתוק. מכבי תל אביב גברה הערב (חמישי) 64:65 על אולימפיאקוס בתום דרמה גדולה ביד אליהו ורשמה ניצחון בית שישי ברציפות ביורוליג. סקוטי ווילבקין קלע סל ניצחון 4.4 שניות לסיום ועבודה הגנתית טובה בצד השני, הבטיחה חגיגה צהובה בהיכל.

עוד בנושא:

ברצלונה ואנאדולו אפס ניצחו, נמשך המאבק על המקום הרביעי
שוב נחתך באמצע העונה: עומרי כספי שוחרר ממפיס גריזליס

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס עם ואסיליס ספאנוליס. דני מרון
הפסד במשחק ה-250 כמאמן ביורוליג. בלאט/דני מרון

המאמן יאניס ספרופולוס, שפגש את קבוצתו הקודמת, סיכם: "היריבה הייתה איכותית וחזרה מפיגור של 4-5 נקודות בשלב מאוחר, אבל הגענו לסיום מרוכזים, עלינו ליתרון ועשינו הגנה טובה בארבע השניות האחרונות. סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו הם שני השחקנים המובילים וההוראה הייתה לתת לאחד מהם את הכדור כי לשניהם יש איכות לנצח משחקים. כולם נתנו את הכל הערב, גם השחקנים שלא קלעו הרבה".

היווני הוסיף: "אולימפיאקוס? אני לא המאמן הראשון שפוגש את הקבוצה הקודמת שלו ואני לא האחרון, זה חלק מהעבודה. הייתי מאוד מרוכז במהלך המשחק, אני גאה בכך שהייתי מאמן אולימפיאקוס, ואני גאה מאוד שאני מאמן מכבי תל אביב. זה הבית שלי, זו המשפחה שלי ומכבי היא המשפחה והבית שלי".

דיוויד בלאט שניהל את המשחק ה-250 שלו ביורוליג כמאמן, אמר אחרי ההפסד של קבוצתו: "זה משחק שהיה יכול ללכת לכל כיוון, הם עשו מהלך אחד גדול שאנחנו לא עשינו וזה הכריע את המשחק. לשחק כאן זו חוויה נהדרת לאוהדים, לשחקנים, זה היה משחק תחרותי וקשוח. הקבוצות לא קלעו טוב בגלל הלחץ והסיטואציה. רק לפני כמה חודשים שיחקנו נגד פנרבחצ'ה בבית וזה היה אותו משחק - הגענו לזריקה אחרונה והחטאנו. אני יכול לחשוב על עוד 10 משחקים כאלה בקריירה שלי, אבל זה הכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully