וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי שוחרר מממפיס גריזליס

הפורוורד הישראלי שנפצע וייעדר כחודש וחצי נחתך מקבוצתו על מנת לפנות מקום בסגל. אחרי שהיה שותף לפתיחת העונה המצוינת של הדובים ולדעיכה שבאה בעקבותיה, כספי שוב ייאלץ לחפש בית חדש

צילום מסך

עומרי כספי נחתך הערב (חמישי) מממפיס, ושילם את המחיר על הפציעה ממנה הוא סובל. אחרי שהפורוורד הישראלי עבר בדיקה שגילתה שהוא סובל מקרע במיניסקוס שאילץ אותו לעבור ניתוח שישבית אותו לחודש וחצי, הגריזליס החליטו לשחרר אותו על מנת לפנות מקום בסגל. כספי שוחרר כיוון שממפיס הגיעה למכסה המקסימלית של 15 שחקנים בסגל, ולכן הוחלט לשחרר שם את כספי ולהשאיר סגל איתו יוכלו לגמור את העונה.

כידוע, מוקדם יותר היום ממפיס היתה פעילה מאוד בשוק ההעברות והעבירה את כוכבה מארק גאסול לטורונטו בתמורה לשלושה שחקנים. גם גארת' טמפל וג'מייקל גרין לקליפרס בתמורה לאייברי בראדלי. הטרייד על גאסול עיבה את הסגל של ממפיס, שקיבלו החלטה לנפות את הישראלי בעיקר בגלל הפציעה שבגינה לא בטוח שבכל מקרה הוא היה יכול לחזור לשחק העונה.

כספי בן ה-30 הגיע לממפיס בקיץ האחרון והיה שותף לפתיחת העונה המפתיעה של הגריזליס, שאף הובילו את המערב חודש אל תוך העונה, אך בהמשך דעך יחד עם קבוצתו, ואף היה מעורב בתקרית אלימה עם גארט טמפל בחדר ההלבשה במהלך אסיפת שחקנים. הוא שותף העונה ב-36 משחקים, בהם רשם ממוצעים של 6.3 נקודות (53.4% מהשדה, 34.9% לשלוש, 67.2% מקו העונשין) ו-3.2 ריבאונדים ב-14.4 דקות למשחק.

עומרי כספי עם מאמן ממפיס גריזליס ג'יי בי ביקרסטאף. רויטרס
שוב נודד. עומרי כספי/רויטרס

ממפיס היתה התחנה השביעית בקריירת ה-NBA של כספי, שנדד בין סקרמנטו (שתי קדנציות), קליבלנד, יוסטון, ניו אורלינס, מינסוטה וגולדן סטייט, ממנה שוחרר בעונה שעברה רגע לפני הפלייאוף, ולא היה שותף לסיום המסע בדרך לאליפות של הווריירס, שבכל זאת העניקו לו טבעת אליפות על חלקו בדרך לתואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully