וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה ניצחה את ז'לגיריס קובנה, שאיבדה סיכוי להצלבה

הקטלאנים גברו 72:78 על הקבוצה של שאראס, שהפסידה בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים שלה. ניצחונות גם לאנאדולו וחימקי

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
11 נקודות וניצחון. אנטה טומיץ'/GettyImages

המחזור ה-22 ביורוליג יצא היום (חמישי) לדרך עם ניצחונה הצפוי של אנאדולו אפס על גראן קנאריה. חימקי מוסקבה החסרה חזרה ממונטנגרו עם ניצחון קשה על בודצ'נוסט. וברצלונה ניצחה את ז'לגיריס קובנה, שאיבדה סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה אחרי שהגיעה לפיינל פור בעונה שעברה.

אנאדולו אפס - גראן קנאריה 74:91

הטורקים יהיו כנראה בפלייאוף ואחרי הניצחון הצפוי הזה הם עלו למאזן 8:14, כך שנראה שהמאבק האמיתי שלהם הוא על מקום בין ארבע הראשונות שיסדר להם יתרון ביתיות בפלייאוף. המשחק עוד היה צמוד במחצית, אבל הטורקים טסו ליתרון דו ספרתי ברבע השלישי ולא הביטו לאחור. קרונוסלאב סימון נתן משחק אידר עם 25 נקודות ו-5 שלשות מ-6 ניסיונות. שיין לארקין להט גם הוא עם 18 ו-6 אסיסטים, ואסילי מיצ'יץ' הוסיף 16 משלו. מנגד, קלווין האנאן קלע 16 לספרדים, שנחלו הפסד שביעי רצוף והם מזמן כבר לא בתמונה.

ברצלונה - ז'לגיריס קובנה 72:78

אחרי ה-55:76 הענק בחוץ מול אולימפיאקוס, שקטע מבחינתם רצף של שני הפסדים, הקטלאנים המשיכו את המומנטום עם ניצחון שמשאיר אותם צמודים לאנאדולו בקרב על המקום הרביעי. מנגד, ז'לגיריס קובנה, שהפסידה בשבעה משמונת המשחקים האחרונים שלה, איבדה סיכוי ריאלי להעפיל להצלבה אחרי ההישג האדיר מהעונה שעברה, אז סיימה את היורוליג במקום השלישי בניגוד לכל הציפיות. הליטאים הצליחו להישאר בתמונה כמעט עד הסוף בעיקר בזכות ארטוראס מילאקניס שתפר 5 שלשות וסיים עם 17, אבל אדם האנגה בלט במאני טיים וז'לגיריס נתקעה על 10 נקודות בלבד ברבע האחרון. האנגה הוביל את המנצחים עם 14, אנטה טומיץ' הוותיק הוסיף 11.

בודוצ'נוסט - חימקי מוסקבה 98:90

לחימקי יש עדיין סיכוי קלוש לתפוס את המקום השמיני והיא שמרה עליו עם ניצחון קשה מאוד במונטנגרו. גוגה ביטאדזה עוד העניק למארחים יתרון 87:88 דקה לסיום, אבל מיקי, דוסט ומרקוביץ' הובילו ריצת 2:10 וסגרו את המשחק הזה. מיקי להט שוב עם 25 נקודות ו-8 ריבאונדים. צ'ארלס ג'נקינס הוסיף 17. מנגד, גוגטה ביטאדזה, שבעונה הבאה כנראה ישחק ב-NBA, הצטיין עם 17 נקודות, 7 ריבאונדים ושתי חסימות. נוריס קול הוביל עם 20 ו-11 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully