וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת מצטרפת למפלגת הימין החדש: "זכויות הניהול של הפועל באר שבע יועברו לאסי רחמים"

7.2.2019 / 13:07

הבעלים של הפועל באר שבע הודיעה על עזיבת הניהול השוטף, אבל הבטיחה שתמשיך לתמוך בקבוצה כלכלית, למרות שחוקיות המהלך מוטלת בספק: "התקציב יישאר זהה, המועדון יתמודד בצמרת". המנכ"ל יהפוך למנהל בפועל

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

אלונה ברקת עוברת למגרש הפוליטי. הבעלים של הפועל באר שבע כינסה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים מיוחדת ובה הודיעה כי היא עוברת לפוליטיקה ועוזבת את הניהול השוטף של האלופה. ברקת הצטרפה למפלגת הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד, בה שוריינה במקום השלישי.

במסיבת העיתונאים התעקשה ברקת שתישאר בעלי הקבוצה, על אף העובדה שייתכן שהדבר אסור מבחינה חוקית.

"החלטתי להיענות לקריאה ולהיכנס לפוליטיקה", אמרה ברקת. "אני עוברת לשליחות ציבורית. אמשיך לתמוך ולעמוד בכל ההתחייבויות והחוזים. בחרתי להגיע לבאר שבע לפני 12 שנים, ורציתי להוכיח שלאף אחד אין מונופול על הצלחה, לא משנה מה תנאי הפתיחה. רצינו להוכיח שגם בתחום הכי תחרותי אפשר להצליח עם תשוקה וסבלנות. בעידן של פילוג והקצנה, האמנו שאפשר לרתום עיר ואזור לחלום משותף, מעבר לכל מגבלה של מין, דת ומצב סוציו אקונומי. הראינו שמועדון כדורגל יכול להתמודד עם אתגרים בקהילה. אנחנו בהפועל באר שבע עשינו את הבלתי ייאמן. התחלנו בליגה השנייה במקום שאף מאמן או שחקן לא רצה להגיע אליו. התקדמנו צעד אחרי צעד, עד אליפויות והצלחות באירופה. התקדמנו בלי שום קיצורי דרך.

"הפכנו ממועדון שמקנא בהופעות האוהדים של היריבים, לכזה שאפשר רק לקנא בו. האמינו לי - להגשים חלום לחבל ארץ שלם זה לא דבר קל, אבל ההתחלה הייתה רתימת אנשים המשוגעים לדבר. הדבקנו את כולם בדרך.

"אין לי מילים לתאר את התופעה שנקראת אוהדי הפועל באר שבע. במחיצתכם אני נהנית מהשנים הטובות ביותר, אבל מחובתי לקחת את האמונה הזאת צעד קדימה אחרי 12 שנים. לקחת את השינוי שהובלנו יד ביד בהפועל באר שבע ולהחיל אותו על כל המדינה. לקחת את הערכים שהנחלנו כאן ולהטמיע אותם בכל הארץ. אסי יעמוד בראש המועדון וזכויות הניהול יועברו אליו. הוא סמל של הקבוצה ואין ראוי ממנו להמשיך את הדרך. אני אמשיך לעמוד בכל ההתחייבויות ואעמיד תקציב ראוי כדי להתמודד בצמרת הכדורגל הישראלי. המועדון יושב על יסודות מוצקים - שחקנים, צוות מקצועי, ראש עיר תומך ואוהדים נפלאים, כמובן. אני לא הולכת לנוח, ואמשיך לפעול בשליחות העיר תמיד. הפועל באר שבע תישאר בליבי לעד".

עוד בנושא

ברקת תודיע על הצטרפות למפלגת הימין החדש במסע"ת שתכנס ב-13:00
עתידה של הפועל באר שבע: ברקת תעביר את זכויות הניהול לבן משפחה?
"שלא תגמור כמו אלי אוחנה": התגובות למעבר של ברקת לפוליטיקה

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע. לירון מולדובן
נפרדת, אבל לא אומרת שלום. אלונה ברקת/לירון מולדובן
נייג'ל האסלביינק שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
קיבלו את הבשורות חצי שעה לפני כולם. שחקני הפועל באר שבע מגיעים לאצטדיון טרנר/לירון מולדובן

ברקת מצטרפת למפלגת הימין החדש

על העברת זכויות הניהול לאסי רחמים, והתוקף החוקי של המהלך: "להבנתי זה אפשרי. אני אמשיך להעביר את התקציב, אסי ינהל אותו באופן יומיומי, ולי לא תהיה יותר מעורבות בניהול של המועדון. להבנתי אני יכולה להמשיך כבעלים, אבל לא לנהל את הקבוצה. אני אהיה מעורבת ברמה הכלכלית ובהזרמת התקציב".

על התקציב שיעמוד לרשות באר שבע: "אותו תקציב, אותן התחייבויות. הדברים שלי ברורים".

על האופן שבו המהלך התבשל: "ממש לאחרונה פנו אליי, וזה לא משהו שחשבתי עליו לפני כן. שקלתי את זה והחלטתי להיענות להצעה".

אסי רחמים אמר: "כמו שאלונה הזכירה, הכל מבחינת האנשים, הצוות, ההנהלה, נשאר אותו דבר. ניהלתי תחת אלונה את המועדון, ואמשיך לנהל. קיבלתי אמון ואחריות גדולה, ואעשה הכל על מנת להמשיך עם אותה יציבות, מועדון חזק עם המון ערכים ועקרונות".

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. לירון מולדובן
באר שבע תעמיד את אותו תקציב? ג'ון אוגו/לירון מולדובן

הבוקר הודיעה ברקת לכל הגורמים הבכירים בהפועל באר שבע על כך שהיא עוברת לפוליטיקה. על מנת שהשחקנים לא ישמעו את הדברים דרך מסיבת העיתונאים, הם קיבלו הודעות אישיות בהן התבקשו להגיע בשעה 12:30 לאצטדיון טרנר לאסיפה עם ברקת. במהלך האסיפה היא הודיעה להם על כך שהיא עוברת למפלגת הימין החדש, אבל נשארת הבעלים של הקבוצה בפועל - ומעבירה את כל הסמכויות הניהוליות למנכ"ל אסי רחמים.

מסתבר שברקת תכננה להודיע על כך בתחילת השבוע הבא. היא התכוונה בכל מקרה לכנס מסיבת עיתונאים ולבשר על הצעד שלה, אולם תוכניותיה השתבשו בעקבות הפרסומים הבוקר, וכאמור היא זימנה מסיבת עיתונאים היום למרות שמדובר ביום עמוס רגשית מבחינתה, הקשור לעניינים אישיים.

רק המנכ"ל אסי רחמים ידע מתחילת השבוע על התוכניות של ברקת. אתמול ברקת הגיעה לאימון הקבוצה ולא שיתפה בכירים אחרים במועדון בפרטים, מלבד רחמים שנחשב יד ימינה. שחקנים בהפועל באר שבע אמרו שמצד אחד הם מאוד מופתעים, ומצד שני העריכו מראש שיש סיכוי שתעבור לפוליטיקה.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע עם אסי רחמים. לירון מולדובן
גילתה את הפרטים רק לאיש סודה. אלונה ברקת עם אסי רחמים/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully