וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת עוברת לפוליטיקה: מצטרפת למפלגת הימין החדש

7.2.2019 / 9:02

רעידת אדמה בכדורגל הישראלי: ברקת נענתה בחיוב להצעה לקבל שיריון במקום השלישי במפלגתם של איילת שקד ונפתלי בנט, תעזוב את תפקידה כבעלים של האלופה היוצאת, אך תוכל להעביר את זכויות הניהול במועדון לבן משפחה ולהמשיך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלה

צילום וידאו: שי מכלוף, עריכת וידאו: מתן חדד

אלונה ברקת עומדת לעזוב את הכדורגל הישראלי: הבעלים של הפועל באר שבע קיבלה הצעה לשריון במקום השלישי ברשימת הימין החדש לכנסת, ותיאלץ לעזוב את תפקידה הנוכחי. ברקת הודיעה על כינוס מסיבת עיתונאים בשעה 13:00, ובה היא צפויה להודיע על כניסתה לפוליטיקה. הידיעה פורסמה הבוקר לראשונה ב"כלכליסט".

על פי תקנון ההתאחדות לכדורגל, במקרה של עזיבתה של ברקת היא תוכל להעביר את זכויות הניהול במועדון לבן משפחה ולהמשיך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלה נכון לרגע זה, כשקיימת אפשרות שזכויות הניהול יעברו לבעלה אלי או לבנה גיא.

ברקת הוזכרה בשנים האחרונות כמועמדת למספר מפלגות, וגיסה ניר ברקת נבחר השבוע למקום התשיעי ברשימת הליכוד לכנסת בפריימריס של המפלגה. על פי הסקרים לקראת הבחירות, שייערכו ב-9 באפריל, המקום השלישי ברשימת הימין החדש הוא ריאלי, והמשמעות היא שברקת צפויה להפוך בתוך כחודשיים לחברת כנסת.

עוד בנושא

באר שבע נלחמת על הפלייאוף העליון: "מי שלא מאמין, שיגיד"
מכבי תל אביב כבר מתווכחת: מי צריך להיות שחקן העונה?
סיכום חלון ההעברות של ינואר: כל ההחתמות והשיחרורים

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
קופצת לפוליטיקה. אלונה ברקת/יוסי ציפקיס

ברקת בת ה-50 רכשה את הפועל באר שבע בקיץ 2007, והפכה לאישה הראשונה שמשמשת כבעלים של קבוצת כדורגל ישראלית. אחרי כמה שנים קשות, שכללו גם הודעת עזיבה במרץ 2010, ממנה חזרה כעבור מספר שבועות, הפכה ברקת את הקבוצה מבירת הנגב לחלק מחבורת הצמרת, וב-2016 אף הובילה אותה לזכייה באליפות ראשונה מאז 1976. בהמשך זכתה באר שבע בשתי אליפויות נוספות, אך השנה מדשדשת הקבוצה בשיפולי החלק התחתון של הטבלה ואיבדה סיכוי ריאלי לזכות באליפות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully