וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתכוננת ל"דרבי": "השחקנים רוצים לנצח בשביל יאניס"

7.2.2019 / 8:50

הצהובים נחושים לשפר את ההגנה ב"דרבי" נגד בלאט, ורוצים להעניק לספרופולוס סגירת מעגל מול האקסית: "מבינים כמה זה חשוב לו"

one

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי) למשחק גורלי בעונת היורוליג הנוכחית שלה כשתארח את אולימפיאקוס (21:05, שידור ישיר בספורט 5) במסגרת המחזור ה-22. הצהובים חייבים לנצח את הקבוצה של מאמנם לשעבר דיוויד בלאט כדי לא להישאר במרחק גדול מדי מהמקום השמיני שמוביל לפלייאוף.

בימים האחרונים עסקו בקבוצה בעיקר בפן ההגנתי. התחושה היא שאם יצליחו להגביל את משחק ההתקפה של היוונים, כפי שעשתה ברצלונה בשבוע שעבר, יוכלו לצאת עם ניצחון חשוב שישאיר אותם חזק בתמונת הסיכויים.

"בצד ההגנתי אנחנו חייבים לקחת אחריות, אני לא חושב שצריך לעשות משהו מיוחד, צריכים לבוא עם ריכוז ומחויבות, לשחק אגרסיבי ולהכתיב את הקצב מתחילת המשחק", אמר הקפטן ג'ון דיברתולומאו. "בשבילנו הכל מתחיל בהגנה ובזה אנחנו מתמקדים. לאחרונה נתנו ליריבות לקלוע מעל 100 נקודות, וזה לא מתקבל על הדעת. אנחנו צריכים לשמור על הגאווה שלנו ולמצוא את הכוחות והאנרגיה, אם נדאג לשמור בהגנה, זה יתן לנו מומנטום בהתקפה ויהפוך את המשחק ליותר קל".

עוד בנושא

21:05, ספורט 5: מכבי תל אביב מארחת את אולימפיאקוס של בלאט
עוד הערב ביורוליג: אנדולו וברצלונה ממשיכות במאבק על המקום הרביעי

יאניס ספרופולוס מכבי תל אביב. דני מרון
מחפש סגירת מעגל. ספרופולוס/דני מרון

כאמור, במועדון מודעים לחשיבות הגדולה של המשחק, וכך גם השחקנים. "הפסד לא בא בחשבון", אמר אמש אחד מאנשי מכבי, וגם הקפטן של הצהובים מודע לכך: "ככל שהעונה מתקדמת, החשיבות של כל משחק גדלה".

מלבד היכולת המקצועית והחשיבות של המשחק, יש פיקנטריה די ברורה בהתמודדות. דיוויד בלאט, שזכה עם מכבי תל אביב ביורוליג, יעמוד על הקווים אצל היריבה, בעוד יאניס ספרופולוס, שרשם תקופה מוצלחת כמאמנה הראשי של אולימפיאקוס, יפגוש את האדומים. ביוון עוקבים בדריכות אחר העונה של ספרופולוס, ומתייחסים למשחק הזה כדרבי לכל דבר ועניין.

"המאמן שלנו מכיר את אולימפיקוס מצוין ויודע הרבה על השחקנים שלהם. הסקאוטינג שלו הוא ברמה אחרת ממה שאנחנו רגילים בדרך כלל ועבורו זה משחק גדול וחשוב", אמר דיברתולומאו, ואחד מאנשי מכבי סיפר כי: "השחקנים יבואו להילחם גם בשביל יאניס. הם יודעים עד כמה חשוב לו לנצח את המשחק הזה".

אולימפיאקוס נחתה אמש בתל אביב מלווה ב-60 אוהדים. התבוסה בשבוע שעבר נגד ברצלונה הכניסה את הקבוצה למלכוד - היא חייבת לנצח את מכבי תל אביב כדי לא למצוא את עצמה בפער מהמקום החמישי שאמור למנוע מפגש קשה במיוחד עם צסק"א מוסקבה או ריאל מדריד כבר בשלב הפלייאוף.

עוד באותו נושא

מיליוטינוב כשיר באולימפיאקוס, דיוויד בלאט: "מכבי משחקת מצוין לאחרונה"

לכתבה המלאה

מתוך FASTBREAK, התוכנית השבועית באפליקציית מכבי ת"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully