וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: חולון עלתה לראשונה בתולדותיה לגמר, תפגוש את מכבי ראשון לציון

ניצחון 25:28 על הפועל אשדוד העניק לחולונים כרטיס היסטורי לגמר, בו מחכה להם מוליכת הליגה שגברה 22:30 על נס ציונה. למשחקים קדם טקס מרגש לזכרו של נובאק בושקוביץ'

שחקני מ.כ. חולון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
עשו היסטוריה. שחקני מ.כ. חולון/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בצל הטרגדיה שפקדה את הכדוריד הישראלי עם היוודע דבר מותו של נובאק בושקוביץ', נפתחו הערב (שלישי) משחקי חצי גמר גביע המדינה בדרייב אין בתל אביב עם טקס לזכרו של כוכב הפועל ראשון לציון שנטל את חייו בביתו בסרביה. על מסכי האולם הוקרן סרטון מרגש והקהל קיים דקת מחיאות כפיים לכבודו. היום גם התקיימה הלווייתו של בושקוביץ', בה נכחו אנשי ושחקני הפועל ראשון לציון ומכבי תל אביב.

על הפרקט בדרייב אין, מ.כ. חולון עשתה היסטוריה כשניצחה 25:28 את הפועל אשדוד ועלתה לגמר ראשון בתולדותיה, בו תפגוש את מכבי ראשון לציון שגברה 22:30 על א.כ. נס ציונה. הגמר ייערך גם הוא בדרייב אין, ב-25 בפברואר.

יובל כץ שחקן מ.כ. חולון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
10 שערים במשחק. יובל כץ/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

הפועל אשדוד - מ.כ. חולון 28:25

הדרומיים קיוו להמשיך בתנופה אחרי רבע הגמר המטורף בו ניצחו את מחזיקת הגביע היוצאת הפועל ראשון לציון בתום שתי הארכות, אבל הפסידו בחצי הגמר זו השנה השנייה ברציפות. חולון, עם סגל צעיר וצנוע, הופיעה לחצי הגמר הראשון שלה מאז 2015 והצליחה להעפיל לראשונה לגמר. יובל כץ החזיק את חולון בעניינים במחצית הראשונה וקבע 14:14 במחצית, עם פנדל שלישי מוצלח. בדקה ה-35 איבדה הקבוצה של פלח את פטריק ניאוו אובינה בכרטיס אדום ישיר, אבל כץ ודניאל מוסינדי הובילו ליתרון 21:24 ולאשדוד כבר לא נותר אוויר כדי לחזור.

כבשו לחולון: יובל כץ 8 (מ-10, כולל 4 פנדלים), דניאל מוסינדי 7 (מ-7!), פיליפ קאלו 6 (מ-8), עדן ג'ינג'יחשווילי וחן ליבגוט 3 כל אחד, רן יוניש 1. שותפו ולא כבשו: ליאור גורמן, בראל לנציאנו, פטריק ניאוו אובינה ואביעד בן זימן. אורון בר גיל סיפק 7 עצירות מ-20 זריקות (35%), אור כנעני 3 מ-15 (20%).

כבשו לאשדוד: גאבור לנגהאנס 7 (מ-12), טל הרשקוביץ 5 (מ-6), יותם טל 5 (מ-8), אסף בן גוזי 4, יוסי ביטרמן ועומרי קושמרו 2 כל אחד. שותפו ולא כבשו: שי הרשקוביץ ודור קלדרון. תום שם טוב סיפק 6 עצירות מ-20 זריקות (30%), טומיסלב סטויקוביץ' 2 מ-16 (13%).

עוד באותו נושא

אמו של נובאק בושקוביץ' היתה עדה להתאבדות: "ניסיתי לחטוף לו את הנשק"

לכתבה המלאה
ולדי קופמן שחקן מכבי ראשון לציון. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
הוביל את מכבי ראשון לציון לגמר. ולדי קופמן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 22:30

מוליכת הטבלה, הקבוצה המעוטרת מבין ארבע המשתתפות בערב חצי הגמר, חולמת על דאבל ועשתה צעד בכיוון עם העפלה לגמר. נס ציונה החזיקה מעמד במחצית הראשונה וגם הובילה 8:9 בזכות שער של ניבו לוי, אבל ולדי קופמן ועומר גרא הורידו את מכבי ראשון לציון ביתרון 12:14 להפסקה. את המחצית השנייה פתחו הצהובים בסערה ועלו ליתרון 13:20. ניבו לוי עוד ניסה להחזיר את נס ציונה וצימק את הפער לארבעה שערים, אבל החבורה של סער פרנקל ברחה פעם נוספת וסגרה עניין.

כבשו למכבי ראשון לציון: ולדי קופמן 8 (מ-11), יוני רוזנטל 5 (מ-6), ראסטקו סטויקוביץ' ומרקו מאטיץ' 4 כל אחד, עמית סטלמן 3, ירמי סידי ועומר גרא 2 כל אחד, יואב נאמן ודניאל פרידמן 1 כל אחד. שותפו ולא כבשו: איוון קראצ'יץ', שניר נציה ורותם סגל. דן טפר הצטיין עם 16 עצירות מ-36 זריקות (44%).

כבשו לנס ציונה: ניבו לוי 6 (מ-14), אליס ממיץ' 6 (מ-11), שחר לוין 5 (מ-5), דדי פרץ ועומרי גדות 2 כל אחד, שלומי צייטלר 1. שותפו ולא כבשו: ברק פריד, עמית כהן, נועם אטישקין, בן פרייז, רועי רחמים, ניצן סגל ואראל צייטלר. אורן מאירוביץ' סיפק 11 עצירות מ-37 זריקות (30%).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully