וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק בושקוביץ', שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד, התאבד בסרביה

3.2.2019 / 14:12

השחקן, בן 29 בלבד, שרק ביום שישי האחרון שיחק במדי האדומים וכבש שער ניצחון, קיבל אישור לצאת לסרביה לסידורים אישיים, ושם קץ לחייו. דיווח: אשתו נכחה בבית בעת המעשה. גורם בקבוצה: "אנחנו המומים". איגוד הכדוריד: "טרגדיה נוראית, נוקיר את זכרו"

נובאק בושקוביץ' שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
סיפור עצוב. בושקוביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

טרגדיה בסרביה: נובאק בושקוביץ', שחקן הכדוריד של הפועל ראשון לציון, התאבד בסרביה בסוף השבוע, והוא בן 29 בלבד. על פי הדיווחים בסרביה, הוא התאבד בירייה באקדח או ברובה שהוא מחזיק ברישיון. רק ביום שישי האחרון הוא שיחק במדי הפועל ראשון לציון, וקיבל אישור מהנהלת המועדון לצאת לסרביה לסידורים אישיים. היום דווח בסרביה שאשתו שהתה בבית בזמן מותו. מאמן הקבוצה עידן מיימון עדכן את השחקנים בטרגדיה הקשה.

גורם בהפועל ראשון לציון אמר היום (ראשון) לוואלה! ספורט: "אנחנו רק עם דיווחים ראשוניים מסרביה, כולנו בהלם מוחלט. המאמן עידן מיימון עדכן את השחקנים. רק ביום שישי הוא שיחק איתנו וטס על פי בקשתו לסרביה לסידורים. אנחנו המומים, לא יודעים מה סיבת המוות, מעודכנים רק מדיווחים שהגיעו מסרביה".

בושקוביץ' שיחק בעבר בסרביה, הונגריה ורומניה. כמו כן שיחק בעבר גם במכבי תל אביב, עמה רשם את הפריצה הגדולה. הוא היה חלק מסגל נבחרת סרביה ששיחקה באליפות אירופה ב-2016. רק ביום שישי האחרון כבש את שער הניצחון במדי ראשון לציון מול מכבי קרית מוצקין (22:23).

איגוד הכדוריד הגיב לאירועים: "בשם משפחת הכדוריד הישראלי אנו מביעים את צערנו וכאבנו עם היוודע הטרגדיה הנוראית. אנו משתתפים בצער המשפחה, החברים, המועדונים שבהם שיחק בארץ והוביל אותם להישגים מרשימים - הפועל ראשל"צ ומכבי ת"א. אנו נוקיר את זכרו של נובאק, ומשחקי חצי גמר גביע המדינה שייערכו ביום שלישי ייפתחו בדקת דומיה, כמו גם מחזור המשחקים ה-16 בליגת ווינר שייערך בסוף השבוע. יום עצוב". לאור הנסיבות הטרגיות - ועדת ליגה וגביע דחתה את משחקה של מכבי תל אביב שתוכנן להיערך הערב בדימונה במסגרת הליגה הלאומית.

נובאק בושקוביץ' שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. חשבון האינסטגרם של נובאק בושקוביץ', אתר רשמי
נובאק בושקוביץ' שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד/אתר רשמי, חשבון האינסטגרם של נובאק בושקוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully