וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של נובאק בושקוביץ' היתה עדה להתאבדות: "ניסיתי לחטוף לו את הנשק"

פרטי המוות הטרגי נחשפים: שחקן הפועל ראשון לציון ירה בעצמו בנוכחות אמו אחרי ויכוח שהתלהט, חבריו ומכריו מתקשים למצוא מניע ובטוחים - "זה היה טירוף רגעי"

בסרביה חושפים: כך נראו השעות האחרונות בחייו של נובאק בושקוביץ', לפני שהתאבד בירייה בחצר ביתו. אמש (ראשון) פורסמו במולדתו של שחקן הפועל ראשון לציון בכדוריד פרטים חדשים אודות המקרה הטרגי. אמו של בושקוביץ', ילה ווקאשינוביץ', שהייתה לצידו של בושקוביץ' בשעות לפני שהחליט ליטול את חייו ואף הייתה עדה למעשה, סיפרה בראיון לעיתון הסרבי "נובוסטי" על השתלשלות העניינים.

לטענתה, להתאבדות שאירעה בשעות הבוקר בבית המשפחה בסרבנקה קדם בילוי לילי ארוך ולאחר מכן ויכוח שהתלהט בינו לבינה. "כעסתי עליו וביקרתי אותו בגלל שהוא בילה בעיר כל הלילה עם חברים ומכרים. יום לפני כן הוא חזר מישראל לחופשה והוא רצה לנצל את הזמן כדי להיפגש עם חברים ומכרים ותיקים, אבל הוא לא היה צריך להישאר לילה שלם מחוץ לבית, ועל זה כעסתי עליו", סיפרה.

בשלב מסוים הויכוח הגיע לטונים גבוהים, ובמהלכו איים בושקוביץ' להתאבד באמצעות רובה הציד שהחזיק ברשיון. אימו של הכדורידן התקשרה בבהלה לביתה והודיעה לה על כוונותיו של בושקוביץ'. מיד לאחר מכן היא מיהרה לחדר בו אחסן בושקוביץ' את נשקו, אבל בנה היה מהיר יותר וכבר הספיק ליטול אותו, לטעון ולצאת בריצה לחצר הבית. בשעה שיצאה לכיוונו, ראתה אותו לוחץ על ההדק.

"לא יכולתי להאמין למה שראיתי. הוא רץ לחצר באמוק וניסיתי לחטוף ממנו את הנשק, אבל לא הצלחתי", סיפרה בבכי.

עוד בנושא

נובאק בושקוביץ' התאבד בביתו: "טרגדיה נוראית, נוקיר את זכרו"
עידן מימון: "זה היום הקשה בחיי, נובאק לא טס לסרביה כדי להתאבד"

בשעות שאחרי המוות הטרגי התאספו בבית עשרות בני משפחה וחברים שהתקשו לעכל את החדשות והתקשו עוד יותר לזהות מניע כלשהו למעשה. "אני עדיין מנסה לפענח למה הוא עשה את זה, אבל לא מצליחה להבין. היתה לו משפחה נפלאה, קריירה מוצלחת, והוא היה שמח מהחיים שלו".

רק ביום שישי האחרון בושקוביץ' בן ה-29 שיחק במדי הפועל ראשון לציון, וכבש את שער הניצחון מול מכבי קרית מוצקין (22:23). מיד לאחר מכן הוא קיבל אישור מהנהלת המועדון לצאת לסרביה לסידורים אישיים.

אמו של בושקוביץ' נשמעה משוכנעת שבנה לא יזם את החופשה מתוך תכנון ליטול את חייו. "זה היה טירוף של רגע, אני מתקשה להאמין שזה היה מתוכנן", אמרה.

בושקוביץ' שיחק בעבר בסרביה, הונגריה ורומניה. כמו כן שיחק בעבר גם במכבי תל אביב, עמה רשם את הפריצה הגדולה. הוא היה חלק מסגל נבחרת סרביה ששיחקה באליפות אירופה ב-2016. הוא היה נשוי ולפני חצי שנה נולדה לו בת בכורה. מחוץ לכדוריד, נודע בושקוביץ' כחובב ציד מושבע - ולכן החזיק בביתו בסרביה שני רובי ציד ברשיון, על פי דיווחים.

עוד באותו נושא

עידן מימון על הטרגדיה של נובאק בושקוביץ': "הוא לא טס לסרביה כדי להתאבד"

לכתבה המלאה

אמש ספד לו מאמן הפועל ראשון לציון עידן מימון, שאף שיתף איתו פעולה כשחקן. "היינו חברים, הרבה יותר ממאמן ושחקן", סיפר מימון על בושקוביץ', ששיחק בישראל במשך שש שנים. "נובאק היה יותר ישראלי מישראלי. המנהיג של הקבוצה ושל חדר ההלבשה. שעות ארוכות בילינו יחד בכל יום. ביום רביעי שעבר הוא אמר לי שהוא צריך לטוס בדחיפות הביתה כדי לסדר משהו. אמרתי לו 'תשחק ביום שישי ותטוס עד יום שני'. הוא עוד הספיק להבקיע את שער הניצחון והמריא. אתמול, הייתי איתו בקשר בסרביה, כמו שאני עושה כמעט בכל יום. הוא שלח לי בוקר טוב, כמו תמיד, ולא יכולתי להאמין בחיים שלי שהנורא מכל והבלתי צפוי מכל יקרה דווקא לנובאק. האיש שחי את החיים, אהב מאוד את החיים והייתה לו שמחה מיוחדת כל הזמן, שהוקרנה לכל עבר".

מימון המשיך ואמר: "אני משוכנע שהוא לא טס לסרביה כדי להתאבד. משהו קרה שם. אני עדיין לא יודע מה, יכול להיות שוויכוח עם רעייתו התלהט והוא לקח את אחד מכלי הנשק שלו. הוא היה חובב כלי נשק, הוא אהב לצוד. זה היה התחביב הראשון שלו, אולי האהבה הכי גדולה של נובאק ביחד עם הכדוריד. הוא כל פגרה טס לאפריקה כדי ליהנות מהתחביב שלו. הבשורה הזאת היא משהו שאי אפשר לתפוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully