וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן מימון על הטרגדיה של נובאק בושקוביץ': "הוא לא טס לסרביה כדי להתאבד"

3.2.2019 / 17:50

מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד מתקשה לעכל את המוות: "היינו חברים, הלב מרוסק. לא יודע איך להתמודד עם זה ואיך להרים אותנו. זה היום הקשה בחיי"

נובאק בושקוביץ' שחקן הפועל ראשון לציון כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
"היינו הרבה יותר ממאמן ושחקן". נובאק בושקוביץ'/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

"פתחתי את הארון של נובאק בחדר ההלבשה ולא יכולתי להאמין. כל החפצים האישיים שלו, הנעליים שלו, תוספי המזון, הכל היה שם וחיכה ליום שהוא יחזור בחזרה מהחופשה הקצרה שהוא ביקש ממני בסרביה". כך, שהוא מתקשה אפילו לדבר, סיפר היום (ראשון) עידן מימון, מאמן הפועל ראשון לציון בכדוריד, על השעות הקשות ביותר של המועדון ושלו בעקבות התאבדותו של הכדורידן הסרבי נובאק בושקוביץ'.

"היינו חברים, הרבה יותר ממאמן ושחקן", סיפר מימון. "נובאק היה יותר ישראלי מישראלי. המנהיג של הקבוצה, חדר ההלבשה. שעות ארוכות בילינו יחד בכל יום. ביום רביעי שעבר הוא אמר לי שהוא צריך לטוס בדחיפות הביתה כדי לסדר משהו. אמרתי לו 'תשחק ביום שישי ותטוס עד יום שני'. הוא עוד הספיק להבקיע את שער הניצחון והמריא. אתמול, הייתי איתו בקשר בסרביה, כמו שאני עושה כמעט בכל יום. הוא שלח לי בוקר טוב, כמו תמיד, ולא יכולתי להאמין בחיים שלי שהנורא מכל והבלתי צפוי מכל יקרה דווקא לנובאק. האיש שחי את החיים, אהב מאוד את החיים והייתה לו שמחה מיוחדת כל הזמן, שהוקרנה לכל עבר".

עידן מימון מודיע על פרישה מכדוריד. יוסי ציפקיס
"אם הייתי יודע שהוא במצוקה, הייתי מנסה לעזור לו". עידן מימון/יוסי ציפקיס

מימון המשיך ואמר: "אני משוכנע שהוא לא טס לסרביה כדי להתאבד. משהו קרה שם. אני עדיין לא יודע מה, יכול להיות שוויכוח עם רעייתו התלהט והוא לקח את אחד מכלי הנשק שלו. הוא היה חובב כלי נשק, הוא אהב לצוד. זה היה התחביב הראשון שלו, אולי האהבה הכי גדולה של נובאק ביחד עם הכדוריד. הוא כל פגרה טס לאפריקה כדי ליהנות מהתחביב שלו. הבשורה הזאת היא משהו שאי אפשר לתפוס".

מימון מספר על הרגע שבו הבין מה קרה בסרביה: "הייתי הבוקר בבית, קיבלתי טלפון ראשון מהזרים שלי בקבוצה. אחד מהם הוא החבר הכי קרוב של נובאק. התחלנו לעשות טלפונים לסרביה, לא תפסנו את רעייתו ואז בויאן בוטוליה צילצל אליי ואמר לי שזה נכון. אני לא יודע איך להתמודד עם זה. כינסתי את השחקנים לשיחה ארוכה, הזמנו למועדון פסיכולוג ונתתי להם 24 שעות כדי לעכל את מה שקרה".

"ננסה לחזור מחר לפעילות, אבל אני באמת לא יודע איך אנחנו מרימים את עצמנו ממה שקרה. אם הייתי יודע שהוא במצוקה, אם הוא היה רומז לי שיש לו בעיות, הייתי מנסה לעזור לו. עברתי הרבה בחיי, ככדורידן וגם כבנאדם, אבל זה כנראה היום הקשה בחיי. בנאדם שחלק איתי חדר הלבשה עוד כשהייתי שחקן, בנאדם שהיה חבר שם קץ לחייו בנסיבות הכי טרגיות שיש והלב שלי מרוסק לרסיסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully