וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 35: אייל משומר הודיע על פרישה מכדורגל

המגן הימני שזכה עם מכבי חיפה בשתי אליפויות תולה את הנעליים. ניר דוידוביץ': "אחד המגנים הטובים שהיו בכדורגל הישראלי"

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

בגיל 35, בחר הערב (שלישי) אייל משומר לשים סוף לקריירת המשחק שלו. המגן הימני שיחק אשתקד 15 פעמים במדי הפועל אשקלון, אך כעת החליט לתלות את הנעליים. ניר דוידוביץ', ששיחק איתו במשך שנים, אמר הערב לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "שמחתי לשתף פעולה עם אייל במכבי חיפה במשך שנים רבות. אחד המגנים הטובים שהיו בכדורגל הישראלי. אני מאחל לו המון בהצלחה בהמשך הדרך".

משומר גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2000. ב-2006 השתדרג למכבי חיפה, בשורותיה שיחק עד 2017 ודרכה גם הגיע לנבחרת הבוגרת. במהלך עונת 2016/17 עזב להפועל תל אביב, ירד עם האדומים ליגה ואשתקד, כאמור, שיחק באשקלון, וגם איתה ירד ליגה. בנבחרת ישראל רשם המגן עשר הופעות רשמיות, בין 2007 ו-2014. בארון התארים שלו שתי אליפויות עם מכבי חיפה (2008/09, 2010/11), גביע מדינה אחד עם הירוקים (2015/16) וזכיה אחת בגביע הטוטו (2007/08).

"אני רוצה לקחת החלטה נכונה כי אני לא רוצה להגיע לסיטואציה כמו שהגעתי בשנתיים האחרונות: עוד ירידת ליגה, עוד קבוצה שלא מצליחה. גם את זה אני לוקח בחשבון", אמר משומר לוואלה! ספורט הקיץ, כשניסה להסביר מדוע הוא עדיין נטול קבוצה. "אני בן 35 וכל מי שמכיר אותי יכול להעיד שאני בכושר טוב ונראה טוב פיזית. אני מתאמן עם מאמן כושר ארבע פעמים בשבוע. אני ממש לא בררן. קבוצות לא רוצות להשקיע גם את הסכום הזעום, ומחפשות שחקנים צעירים ב-7,000-6,000 שקל בחודש. לא היה שום שלב שהייתי קרוב לאיזושהי קבוצה. היו דיבורים, אבל לא משהו רציני. היו דיבורים עם בני יהודה, הבנתי שיוסי אבוקסיס רצה וברק אברמוב לא רצה".

המגן הוסיף ואמר: "מסתכלים על הגיל ואומרים 'הוא גמר את הסוס, הוא מבוגר. לא באמת חופרים לעומק ורואים את הנתונים שלי, אם היו עושים את זה היו מבינים אחרת לגמרי. גם עכשיו אני ממשיך להתאמן, שומר על כושר ולא מאבד תקווה. הכסף כרגע לא פקטור מבחינתי, אני אוהב את המשחק ורוצה לשחק, זה הכול".

עוד בנושא:

בית"ר המשחררת המובילה, מכבי חיפה הוציאה כ-2 מיליון יורו: סיכום חלון החורף 2019
חלון ההעברות נסגר: אנאן חתם בבית"ר, זר חדש למכבי פ"ת, דודו ביטון בהפועל חיפה
שתי גדות לירדן: סיכום המחזור ה-21 על שני הצדדים של עסקת שועה

שחקן מכבי חיפה, אייל משומר. יוסי ציפקיס
תולה את הנעליים. משומר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully