וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה - ריאל מדריד: מסי התאמן וצפוי לשחק, דמבלה לא בסגל

בספרד מעריכים שהארגנטינאי לא יפספס את הקלאסיקו הראשון בחצי גמר גביע המלך (ד', 22:00, ספורט4). הצרפתי לא כשיר

AP

ברצלונה וריאל מדריד יעלו מחר (רביעי, 22:00, ספורט4) למשחק הראשון ביניהן בחצי גמר הגביע הספרדי. המשחק יתקיים בקאמפ נואו ושתי הקבוצות ינסו להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין ב-27 בפברואר.

ערב המשחק מרבית העיניים נשואות לליאונל מסי. הפונמן של ברצלונה סובל מרגישות בשריר ושב להתאמן הערב. בדיקות גילו שאין לו פציעה, אבל שהוא זקוק למנוחה קלה. הארגנטינאי מאוד רוצה לשחק נגד היריבה המושבעת, ועושה רושם שרק מחר יוחלט אם וכמה זמן מסי ישחק, אם כי בספרד טוענים שהאלופה ומוליכת הטבלה אופטימית בנוגע למצבו. הפרעוש, למקרה שתהיתם, נכלל בסגל של ארנסטו ואלוורדה להתמודדות, זאת בניגוד לעוסמאן דמבלה, שגם כן התאמן הערב אך עדיין לא כשיר.

עוד בנושא:

מקורבי אמיליאנו סאלה מאשימים סוכן שחקנים: "הכריח אותו לעלות על המטוס"
עם קביים, בבכי: חגיגת יום ההולדת הראוותנית ו"העצובה" של ניימאר
באנגליה קוטלים את ליברפול האנמית, יורגן קלופ בא בטענות לשופטים
ריאל מדריד בונה על בנזמה, בספרד תוהים: מה קורה עם איסקו ומרסלו?

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ברוכים השבים. מסי באימון/רויטרס

סנטיאגו סולארי, מאמנה הארגנטינאי של ריאל מדריד, התייחס למצבו של מסי במסיבת העיתונאים: "זה לא משנה לי בכלל, בכדורגל תמיד עדיף שכל השחקנים הטובים ישחקו". על העובדה כי לריאל היה יום אחד פחות לנוח אחרי משחק הליגה, אמר סולארי: "טוב, לפחות זה מצחיק. לא נשתמש בזה כתירוץ, נצטרך להגיע לברצלונה ולשחק".

אחרי תקופה ארוכה של פציעות וחיסורים, לריאל מדריד יש סגל בריא ומלא. סולארי עשוי לעשות רוטציה בהרכב, אבל מה שמעניין את התקשורת המקומית זה בעיקר איסקו, שעלול למצוא את עצמו ביציע ואפילו לא להתלבש למשחק. לוקאס ואסקס צפוי לפתוח בכנף ימין כדי לנסות ולהצר את צעדיו של ג'ורדי אלבה.

עוד באותו נושא

למי אתם הכי דומים - מסי, כריסטיאנו רונאלדו או ניימאר?

לכתבה המלאה
ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה. רויטרס
"אם הוא יהיה כשיר, הוא ישחק". ארנסטו ואלוורדה/רויטרס

מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה דיבר לקראת המשחק ואמר: "הקלאסיקו הוא תמיד משחק מיוחד, במיוחד שהוא משוחק פעמיים. אנחנו רוצים להגיע לגמר, המטרה ברורה מבחינתנו". על מצבו של מסי אמר המאמן: "עדיין לא ראיתי אותו או דיברתי איתו, אני יודע שאתם רוצים לדעת מה מצבו אבל תאמינו לי שגם אני. יש לנו עוד אימון, אנחנו נראה מה מצבו. אם הוא יהיה כשיר הוא ישחק".

ואלוורדה נשאל האם העובדה שמדובר בקלאסיקו עשויה להלחיץ את ברצלונה לגרום למסי לשחק בכל מחיר ענה: "זה לא משנה שום דבר. זה משחק גדול, כן, חצי גמר ונגד ריאל מדריד, אבל יש לנו שחקנים טובים מאוד. מסי הוא השחקן הטוב בעולם לדעתנו, אבל אם הוא לא יכול הוא לא ישחק ונשחק עם שאר הכלים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully