וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנגליה קוטלים את ליברפול האנמית, יורגן קלופ בא בטענות לשופטים

המרסיסיידרס איבדו נקודות מחזור שני ברציפות ועלולים לאבד את הפסגה. כריס סאטון: "ליברפול גנבה נקודה". קלופ: "השופט ידע שהוא אישר לנו גול בנבדל, וניסה להחזיר להם במחצית השנייה"

עריכת וידאו: מתן חדד

האם ליברפול בדרך לעוד מפח נפש וסיום עונה שישבור את הלבבות של אוהדיה? הקבוצה של יורגן קלופ איבדה אמש (שני) שתי נקודות יקרות מאוד כשסיימה ב-1:1 מול ווסטהאם ולראשונה העונה איבדה נקודות בשני מחזורים ברציפות (1:1 בבית מול לסטר). משמעות התיקו הזה של ליברפול, שהובילה כבר בפער של שבע נקודות על פני מנצ'סטר סיטי השנייה, היא שהאלופה המכהנת תוכל לנשל אותה מהפסגה כבר ביום רביעי אם תנצח את אברטון (לסיטי יהיה משחק עודף). האדומים לא הצליחו לנצח בחוץ את ווסטהאם למרות שעלו ליתרון בדקה ה-22 משער של סאדיו מאנה, אחרי נבדל ברור של מילנר. שש דקות לאחר מכן מיקאיל אנטוניו איזן. דיבוק אוריגי החלוץ הבלגי קיבל הזדמנות נהדרת להשוות מקרוב, אבל רשם החמצה ענקית בתוספת הזמן.

יורגן קלופ מאמן ליברפול עם דיבוק אוריגי. רויטרס
היה יכול להכריע את המשחק. דיבוק אוריגי/רויטרס

הפרשנים באנגליה היו די תמידי דעים בעובדה שווסטהאם היתה ראויה לניצחון הזה. כריס סאטון פרשן ה-BBC אמר: "ליברפול כמעט לקחה שלוש נקודות אבל זה לא הגיע לה. לוקאש פביאנסקי כמעט ולא היה צריך לעבוד ואפשר להגיד שליברפול גנבה נקודה".

יורגן קלופ מאמן ליברפול אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה. מסתבר שגם הגול שלנו היה מנבדל ואולי השופט ידע את זה במחצית השנייה. לקחנו נקודה וזה מה שהיה מגיע לנו. היו לנו עליות ומורדות במשחק. נצטרך לקחת את הנקודה הזו ולהמשיך הלאה".

"ברור שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. היו לנו רגעים טובים, אבל הבקענו מנבדל". קלופ בא בטענות לשיפוט, למרות המתנה שקבוצתו קיבלה: "זה היה נראה כאילו הוא ידע שהוא טעה במחצית הראשונה ובמחצית השנייה הוא נתן להם הרבה שריקות של 50-50. דברים כאלו יכולים לקרות וגם יקרו בעתיד"

וירג'יל ואן דייק הבלם ההולנדי של המרסיסיידרס אמר: "מה אנחנו יכולים לעשות? אנחנו חיים ממשחק למשחק. אנחנו עדיין במקום הראשון וצריך ליהנות מהלחץ. אפשר גם לשחק על שום דבר, אנחנו עדיין במירוץ".

עוד באותו נושא

אנגליה: ליברפול סיימה ב-1:1 מול ווסטהאם, הפער מסיטי - 3 נקודות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully