וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד בונה על בנזמה, בספרד תוהים: מה קורה עם איסקו ומרסלו?

הצרפתי כבש שער שישי בארבעה משחקים ובריאל בונים עליו לקראת הקלאסיקו. הקשר והמגן שוב יובשו, בוטראגניו: "מרסלו? תפנו את השאלה הזו לסולארי"

רויטרס

ריאל מדריד המשיכה אמש (שבת) את הכושר המצוין שלה כשניצחה 0:3 את אלאבס המפתיעה וצימקה את הפער מאתלטיקו מדריד השנייה לשתי נקודות. בהמשך השבוע מצפים לריאל מדריד שני משחקים הכי קשים שאפשר לבקש. בחוץ מול ברצלונה בחצי גמר הגביע הספרדי וביום שבת היא תתארח בוונדה מטרופוליטנו אצל אתלטיקו מדריד לקרב על המקום השני. קארים בנזמה המשיך את הכושר הנפלא שלו עם שער שישי בארבעה משחקים, כשכבש בדקה ה-30, ויניסיוס ומריאנו חתמו עם שני שערים מאוחרים (80 ו-90).

אבל עם כל הכבוד לאלו שכבשו, הסיפור הגדול היה דווקא על הספסל, שם מרסלו התייבש 90 דקות ואיסקו נכנס רק בדקה ה-87. בספרד טוענים שהשניים האלו רוצים לעזוב ונמצאים בסכסוך עמוק עם המועדון. אמיליו בוטראגניו, אחד מחברי ההנהלה של ריאל, נשאל מדוע מרסלו לא שיחק, וענה: "מרסלו? את השאלה הזו תפנו לסולארי". המאמן סירב להתייחס לשאלות על מרסלו ושיבח את איסקו: "הוא היה מצוין כשנכנס. היום ראינו את התשוקה של השחקנים שרצו לצמק את הפער בפסגה".

המאמן פרגן לויניסיוס, כשאמר: "היה לו משחק נהדר. הוא היה פעיל מאוד והגיב נהדר. אנחנו אוהבים את התהליך שהוא עובר, הוא גם מקבל עזרה מהשחקנים הוותיקים".

טיבו קורטואה, שוער ריאל מדריד, התייחס לקבלת הפנים שמצפה לו ביום שבת מול אתלטיקו מדריד האקסית שלו: "אני מצפה לשריקות בוז נגדם, אני מכבד את המועדון הזה והאוהדים שלו". על ויניסיוס: "ההתחלה שלו לא היתה קלה, אני חושב שהוא סבל בתחילת העונה, אבל כולם עזרו לו בחדר ההלבשה".

ריאל מדריד מריאנו חוגגים. רויטרס
שער בכורה בליגה. מריאנו חוגג עם חבריו/רויטרס

מריאנו, שחזר מפציעה ארוכה וכבש את השער השלישי, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח לשחק שוב אחרי כל כך הרבה זמן שהייתי פצוע. המשחקים האלו בברנבאו הם קסומים, אני מאוד שמח שניצחנו. אנחנו כולנו מאוחדים ובתקופה טובה של ניצחונות. אנחנו ריאל מדריד ואנחנו ננסה לנצח בכל תחרות ובכל מפעל".

ויניסיוס, שקיבל את חולצת ההרכב מסולארי וכבש, אמר: "אני מרגיש שאני שחקן חשוב, אבל לא רק אני. כולם חשובים לקבוצה הזו. אני משחק כשהמאמן אומר לי, אבל אני מרגיש יותר בנוח פה. זו התקופה הכי טובה שלנו העונה ואנחנו צריכים להמשיך ככה".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:3 את אלאבס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully