וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בברצלונה: מסי יערוך מבחן כשירות לפני הקלאסיקו, דמבלה התאמן בנפרד

הפרעוש בספק גדול למשחק הראשון בחצי גמר הגביע, למרות שהוסר החשש מפציעה משמעותית. הצרפתי מתאושש ממחלה, ואלוורדה נוטה לא לסכן אותו

וידאו: רויטרס

יומיים נשארו עד הקלאסיקו בחצי גמר הגביע הספרדי, ושאלת השאלות היא האם ליאונל מסי יהיה כשיר או לא. כוכב ברצלונה נפצע ב-2:2 מול ולנסיה בשבת, ולמרות שבליל אמש נרשמה אופטימיות בקבוצה וההערכות היו שיהיה כשיר למשחק, היום (שני) נערכה הערכת מצב מחודשת, ואחריה התברר שמסי עדיין בספק גדול למשחק.

הפרעוש לא נטל חלק באימון ברצלונה ולמעשה גם דחה ב-24 שעות את הבדיקות הרפואיות שאמורות היו לשלול פציעה משמעותית ולתת אור ירוק לשיתופו. על פי כלי התקשורת בברצלונה, הוא "בספק גדול" למשחק בקאמפ נואו מול היריבה המושבעת. על פי "מארקה", מסתמן שמסי יעבור מבחן כשירות בסמוך למשחק ורק אחר כך יוחלט אם הוא מסוגל ליטול חלק במשחק או לא. כך או כך, נכתב בתקשורת הקטלונית, ההחלטה תתקבל על ידי ארנסטו ואלוורדה ומסי במשותף.

חוץ ממסי, ברצלונה עוקבת בדאגה גם אחרי כשירותו של עוסמאן דמבלה. שחקן הכנף הצרפתי חוזר מפציעה שבגינה נעדר כשבועיים, ובימים האחרונה אף סובל ממחלה. גם הוא, כמו מסי, לא השתתף באימון היום אם כי בניגוד לפרעוש הוא נכח במתחם האימונים והתאמן בנפרד מחבריו. דמבלה אמור להיות כשיר בזמן, אולם עדיין לא בטוח שואלוורדה יעניק לו דקות לאור העבודה שהחמיץ אימונים רבים במהלך השבוע.

עוד בנושא

לפני הקלאסיקו: ריאל הביסה 0:3 את אלאבס, בנזמה המשיך במומנטום
ריאל מדריד בונה על בנזמה, בספרד תוהים: מה קורה עם איסקו ומרסלו?
התשוקה של ליאו מסי, הכאבים של ליאו מסי: "הפרצוף שלו אומר הכל"

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מוחלף על ידי עוסמאן דמבלה. רויטרס
ברצלונה מחכה לבשורות טובות משניהם. מסי ודמבלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully