וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשוקה של ליאו מסי, הכאבים של ליאו מסי: "הפרצוף שלו אומר הכל"

בברצלונה שוב מתמוגגים מהארגנטינאי, שכבש צמד נהדר אבל סובל ממתיחה בשריר והוא בספק לקלאסיקו הראשון מול ריאל מדריד בחצי גמר הגביע ברביעי. וגם: המספרים המטורפים של הפרעוש

רויטרס

ברצלונה איבדה אמש (שבת) שתי נקודות חשובות כשסיימה ב-2:2 ביתי עם ולנסיה, במשחק שבמרכזו שוב עמד האחד והיחיד: ליאונל מסי. קווין גמיירו ודני פארחו הדהימו עם 0:2 מהיר לוולנסיה בקאמפ נואו, אבל מסי הציל את הקטלאנים עם צמד שהציל לפחות נקודה. עם זאת, במהלך המשחק הזה התברר שמסי מתח את שריר הירך הימני, וזה קורה ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד ריאל מדריד בחצי גמר הגביע הספרדי. בברצלונה מביעים חשש שמסי יחמיץ את הקלאסיקו, אבל מבהירים שרק מחר, ביום שני, הוא ייבדק אחרי יום מנוחה שבה תתברר חומרת הפציעה.

כך או כך, אין ספק שמסי בכושר אדיר העונה. הצמד של מסי ממשיך את הרצף שלו עם שער אחד לפחות בכל אחד מתשעת המשחקים האחרונים שלו עם בארסה בכל המסגרות (11 שערים). זה הרצף הכי טוב שלו מאז ינואר 2013. בכלל, היו העונה רק שני משחקי ליגה שבהם מסי לא כבש או בישל (ויאדוליד בחוץ באוגוסט וסוסיאדד בחוץ בספטמבר). אגב, ברצלונה היא הקבוצה שהשיגה הכי הרבה נקודות אחרי פיגור (14 נקודות).

בסך הכל המאזן של מסי העונה הוא בהחלט לא רע:
בליגה: 20 משחקים - 21 שערים, 10 בישולים
בגביע: 2 משחקים - 2 שערים, 3 בישולים
בליגת האלופות: 3 משחקים - 6 שערים, בישול 1
סופרקאפ: משחק אחד - בישול אחד
בסך הכל: 27 משחקים, 29 שערים, 15 בישולים.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
כבש ונפצע. מסי/רויטרס

בברצלונה לא אהבו את ההחלטה של אודיאנו מאיינקו להוסיף רק שתי דקות למשחק הזה. קרלס אלניה שקיבל הזדמנות בהרכב, אמר: "אנחנו לא מבינים את זה. במחצית הראשונה הוא הוסיף שלוש דקות, ובשנייה השוער שלהם בזבז זמן. אבל צריך להמשיך הלאה".

ארנסטו ואלוורדה מאמן בארסה התייחס לפציעה של מסי ואמר: "יש לו כאבים קלים בירך הימנית, אנחנו נחכה עד מחר כדי לדעת עוד פרטים". על המשחק הצפוי מול ריאל מדריד ביום רביעי: "ריאל מדריד בתקופה טובה עם הרבה ביטחון. הם הרבה יותר טובים עכשיו וזה אומר הרבה. אנחנו תופסים אותם בתקופה הכי טובה שלהם העונה".

כמו כן, בברצלונה ידעו להחמיא לתשוקה הגדולה של ליאו מסי, שאחרי שער השוויון שלו פשוט יצא מגדרו, והמחיש שגם בגילו, אחרי כל התארים שזכה, יש בו עדיין תשוקה. "הכעס העצור של ליאו - כך מסי חגג את השער השני", כתבו ב"ספורט", "הארגנטינאי כבש את השווין בבעיטה שאי אפשר לעצור, וחגג עם כעס גדול". מנגד, כשספג את המכה בשריר, אפשר היה לזהות על פניו את הכאבים. "הפרצוף של מסי אומר הכל", נכתב ב"ספורט", ותיארו שם את הסצינה שבה ג'ורדי אלבה שאל אותו "מה שלומך ליאו?", ומסי נדנד את ראשו בכאב.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה חזרה מפיגור ל-2:2 מול ולנסיה, צמד למסי

לכתבה המלאה

מסי חוגג ב"כעס": כך זה נראה

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס
ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי, ברצלונה/רויטרס

וגם: מסי לא מסתיר את הכאב והדאגה

ליאונל מסי ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי ברצלונה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully