וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטאפס פורזינגיס עבר רשמית לדאלאס, ניו אורלינס והלייקרס פתחו בשיחות על אנתוני דייויס

הלטבי דרש לעזוב את הניקס, שיקבלו בחזרה את סמית', מת'יוז, ג'ורדן ובחירות דראפט. הלייקרס הציעו לפליקנס חמש אופציות שונות

עריכת וידאו: מתן חדד

בעוד אנתוני דייויס היה השם החם ביותר ב-NBA בימים האחרונים בכל הנוגע לחלון הטריידים שיגיע לסיומו בשבוע הבא, הושלמה הערב (חמישי) עסקה גדולה שהגיעה פחות או יותר משום מקום: קריסטאפס פורזינגיס על סף מעבר מניו יורק לדאלאס, שתשלח לתפוח הגדול את דניס סמית' ג'וניור והחוזים הנגמרים של ווס מת'יוז ודיאנדרה ג'ורדן, ככל הנראה בצירוף שתי בחירות סיבוב ראשון עתידיות. המאבריקס אף יקבלו את קורטני לי וטים הארדוויי ג'וניור, מה שיאפשר לניו יורק לפנות מקום לשני שחקני מקסימום בקיץ הבא.

שחקן הפנים הלטבי נפגש הערב עם הנהלת הניקס כדי לדון במצבו של המועדון ועתידו. פורזינגיס, שלא שיחק בשנה האחרונה בשל קרע ברצועה הצולבת יוכל להפוך שחקן חופשי מוגבל בקיץ, אך לא צפוי להישאר עד אז. "הוא הביע את התסכול שלו מההפסדים ומחוסר הוודאות בנוגע להצלחה עתידית", נכתב ב-ESPN. "פורזינגיס עזב את הפגישה עם הרושם שהוא מעדיף לעבור בטרייד. הניקס צפויים לפתוח בשיחות על העברתו לפני סגירת חלון הטריידים". זמן קצר לאחר מכן, דווח בארה"ב שדאלאס ניצחה במירוץ.

הנה מה שאמביד חשב על זה

רצף הציוצים של אנס קאנטר המתוסכל

הלייקרס הגישו לפליקנס חמש הצעות שונות על אנתוני דייויס

מוקדם יותר הערב (חמישי) דווח ב-ESPN שרוב פלינקה, הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, ניסה לפנות לג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס דל דמפס כדי לרקוח טרייד על אנתוני דייויס, אך ללא הועיל. "ייתכן שזמן התגובה האיטי הוא מסר שהפליקנס שמים חלק מהאחריות על הלייקרס, או אינדיקטציה לדייויס וסוכנו ריץ' פול שהמועדון לא מתכנן להסכים כל כך מהר לבקשת הטרייד שלו להצטרף ללברון ג'יימס", נכתב ב-ESPN.

אלא שמספר שעות לאחר מכן, צייץ אדריאן ווג'נראוסקי: "הלייקרס והפליקנס שוחחו בטלפון בנוגע לדייויס. הם צפויים לדבר פעם נוספת לקראת סגירת חלון הטריידים בשבוע הבא". על פי בראד טרנר מ"לוס אנג'לס לייקרס", מג'יק ג'ונסון הציע לדל דמפס חמש אפשרויות שונות לטרייד ומחכה לשמוע איזו מהן הכי מלהיבה את ה-GM של ניו אורלינס. "הלייקרס רוצים להשיג עסקה ולא מעוניין להילחם מול בוסטון בקיץ". אחת מהן, כך על פי טרנר, אטרקטיבית במיוחד וכוללת את לונזו בול, ברנדון אינגרם, קייל קוזמה, איביצה זובאץ ובחירת סיבוב ראשון.

בכך, ככל הנראה, חלה התקדמות בין הצדדים, אך עדיין מוקדם לקבוע כי זו תהיה השיחה שתעביר בסופו של דבר את דייויס ליעד המועדף עליו. "כרגע, הפליקנס לא רואים שום סיבה להעביר את דייויס ללייקרס כשנותרה לו עוד עונה שלמה בחוזה, בעיקר לא בחלון זמן שמועיל בעיקר למטרות של לוס אנג'לס ודייויס", נכתב קודם לכן ב-ESPN. "ראשי ניו אורלינס מוכנים לחכות ולצאת להליך לא נעים שעלול להימשך עוד חודשים אחרי סגירת חלון הטריידים. אם דייויס רוצה להצטרף ללייקרס, המסר של ניו אורלינס פשוט: תרגיש חופשי להצטרף אליהם כשחקן חופשי ב-2020, ואולי תוותר על עונת 2019/20, כשלברון יהיה בן 35. דמפס, בינתיים, עושה מה שסן אנטוניו עשו תחילה עם קוואי לאונרד: מקבל שיחות ומקשיב להצעות, רק לא מהלייקרס".

על פי ESPN, הקבוצות שגיששו סביב טרייד על אחד השחקנים הטובים בליגה הבינו שדייויס מעוניין לשחק פחות או יותר אך ורק בלוס אנג'לס; או יעבור לקבוצה אחרת, יבלה בה עונה אחת בלבד, לפני שיחתום בלייקרס כשחקן חופשי.

בוסטון, שנחשבת על פניו לאחת המועמדות המובילות במירוץ, נתקלת בבעיה נוספת: עתידו של קיירי אירווינג, חברו של דייויס. בסביבתו של כוכב הפליקנס לא משוכנעים שהרכז יאריך את חוזהו בסלטיקס בקיץ הקרוב, ובמקרה כזה, הסיכויים שדייויס יבחר להישאר בבוסטון (אם בכלל יעבור אליה בקיץ) נראים קלושים. אף על פי כן, הסלטיקס, שיוכלו להגיש את ההצעה הטובה ביותר שלהם רק עם תום העונה, העבירו לניו אורלינס מסר ברור: "חכו עד הקיץ, ונוכל לתת לכם את התמורה הטובה ביותר". להוציא את אירווינג, כל הנכסים הגדולים של בוסטון אמורים להיות זמינים במקרה כזה - במידת הצורך גם ג'ייסון טייטום.

עוד בנושא:

חלון שהתגשם: נסו להוציא 11 מ-11 בחידון הטרייד דדליין ב-NBA
בעקבות דרישת הטרייד: ניו אורלינס עשויה להשבית אנתוני דייויס עד סוף העונה
חבילה עוברת: הצעות הטרייד הכי טובות ומשתלמות על אנתוני דייויס

עוד באותו נושא

חלון שהתגשם: נסו להוציא 11 מ-11 בחידון הטרייד דדליין ב-NBA

לכתבה המלאה
שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. GettyImages
איך זה ייגמר? דייויס/GettyImages

ג'ייסון קיד יחליף את לוק וולטון?

פחות או יותר מאז חתם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס, מרחף סימן שאלה מעל ראשו של לוק וולטון. בארצות הברית לא משוכנעים שהמאמן מקבל גב מלא מהכוכב וממג'יק ג'ונסון ורוב פלינקה, זאת בניגוד לג'יני באס התומכת בו (אך גם היא סירבה לאחרונה לענות ישירות לשאלה האם יסיים את העונה). ברחבי הליגה כבר יצא לקינג ג'יימס שם של אחד שמביא לפיטוריהם של מאמנים בהם הוא פחות מאמין, ולא מן הנמנע שזה יקרה פעם נוספת.

אם וכאשר, עושה רושם שהלייקרס כבר סימנו מחליפים עתידיים. על פי ריק ביוקר מ"בליצ'ר ריפורט", הקבוצה מעיר המלאכים מביעה עניין בג'ייסון קיד, שבעצמו ישמח לשוב אל הקווים, על אחת כמה וכמה בסטייפלס סנטר. "שמעתי את שמו בהקשר של הלייקרס בעבר", טען ביוקר, "בערך בפעם הראשונה שתהו לגבי עתידו של וולטון. אני יודע שקיד רוצה לחזור לאמן. אני יודע שהוא רצה להתמנות לניקס, לפני שדייויד פיזדייל קיבל את הג'וב.

"כעת, על פי מקורות, הלייקרס חזרו אל ג'ייסון והקשר בין הצדדים עלה מדרגה. אם לוס אנג'לס אכן תעשה מהלך עם וולטון, ובהתבסס על כל הרחשים זה עלול לקרות מוקדם מהצפוי, נראה שקיד יהיה אחד המועמדים הבולטים, אולי אפילו הפייבוריט".

קיד, אחד הרכזים הגדולים בהיסטוריה, פרש ב-2013 ושימש לעונה אחת כמאמן ברוקלין. לאחר מכן, מ-2014 ועד אמצע העונה שעברה, אימן את מילווקי בהצלחה חלקית, כשהפסיד פעמיים בסיבוב הראשון ובעונה הנוספת כלל לא הצליח להביא את הבאקס לפלייאוף. מאזנו עומד על 183 ניצחונות לעומת 190 הפסדים.

לברון ג'יימס לצד ג'ייסון קיד ב-2017. AP
בקרוב ביחד? קיד ולברון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully