וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות דרישת הטרייד: ניו אורלינס עשויה להשבית אנתוני דייויס עד סוף העונה

הפליקנס נוטים שלא להעביר את הכוכב בחלון הנוכחי, אולם ייתכן שכבר רשם את משחקו האחרון בקבוצה. וגם: ההסבר המפוקפק להסרתו מהסרטון הרשמי, הדחייה של הלייקרס, והתגובות בבוסטון

עריכת וידאו: מתן חדד

ה-NBA ממשיכה לרגוש ולסעור מבקשת הטרייד של אנתוני דייויס, והאפקט ממשיך להיות מורגש בכמה קבוצות. הראשונה שבהן היא כמובן ניו אורלינס, קבוצתו הנוכחית של דייויס.

הלילה (בין רביעי לחמישי) אירחה הקבוצה את דנבר, ודייויס הפצוע הגיע לאולם הביתי כדי לצפות במשחק במה שהייתה למעשה הופעה פומבית ראשונה שלו מאז הפרסומים על רצונו לעזוב את הקבוצה. לדייויס חיכתה קבלת פנים צוננת: כמה אוהדים שרקו לו בוז עם הכניסה לאולם, והקבוצה עצמה החליטה להסיר אותו מסרטון רשמי של הקבוצה שמוצג לפני כל משחק בית.

הפליקנס הכחישו שהסרתו של דייויס מהסרטון היתה כחלק מנסיון לעקוץ אותו או להעביר לו מסר, ומקור בקבוצה אמר ל-ESPN ש"הסרטון נערך ודייויס הוסר ממנו כדי למנוע אפשרות שהאוהדים ישרקו לו בוז כשיוצג על המסך הגדול" - גרסה שבתקשורת האמריקאית הטילה בה פקפוק.

עוד בנושא

יוקיץ' ליהטט, נוביצקי ריגש, הסלטיקס הביסו, הפליקנס שלחו מסר לדייויס
"קיירי אירווינג רוצה להתאחד מחדש עם לברון ג'יימס, זה אמיתי"
ניו אורלינס מחכה ל"הצעה מדהימה" על אנתוני דייויס

אנתוני דייויס, ניו אורלינס פליקנס. AP
יישאר באותה פוזה כל העונה? אנתוני דייויס על אזרחי/AP

דייויס נראה מכונס בעצמו במהלך המשחק, ממנו נעדר בגלל פציעה חוזרת באצבע. במשך רוב שלבי המשחק הוא ישב בקצה הספסל, מיעט לדבר עם חבריו לקבוצה למעט מקרים בודדים בפסקי זמן, אבל נעלם ברבע האחרון, ככל הנראה לחדר ההלבשה.

בארצות הברית מדווחים בימים האחרונים על מתיחות גוברת בין דייויס לפליקנס, למרות שהמאמן אלווין ג'נטרי טוען ש"עושים מזה סיפור הרבה יותר גדול ממה שזה באמת. AD עדיין דיבר עם כל השחקנים היום, הוא היה איתנו בחדר ההלבשה, הוא ישב על הספסל. זה מה שאני יודע. אם אתם רוצים להמציא דברים, תעשו את זה".

כאמור, התקשורת האמריקאית לא משתכנעת מהנסיון של הפליקנס לשדר עסקים כרגיל. אמש דווח ב-ESPN שהלייקרס גיבשו הצעה לטרייד וניסו להעביר אותה לפליקנס ללא הצלחה, אחרי שג'נרל מנג'ר ניו אורלינס דל דמפס "לא ענה לטלפונים". במקביל, לא ברור עד כמה הפליקנס מעוניינים בעסקה מהירה על דייויס. כתב ESPN אדריאן ווג'נראוסקי טען אמר שלפליקנס אין עניין להעביר את AD ללייקרס, משום שהחבילה שהם מסוגלים להציע לא מספיק אטרקטיבית.

לטענת ווג', "הפליקנס לא יסכימו לאף עסקה עד הטרייד דדליין וימתינו עד סיום העונה, אלא אם יקבלו הצעה שאי אפשר לסרב לה". אבל נראה שצפויה עוד תפנית בעלילה: על פי מארק סטיין מ"ניו יורק טיימס", אם דייויס לא יעבור לקבוצה אחרת עד הטרייד דדליין, הפליקנס עשויים להשבית אותו עד סוף העונה. השבתה ממושכת של דייויס תשרת את האינטרסים של כולם, כך נראה: הפליקנס ממילא לא נראים כרגע חלק ממירוץ הפלייאוף (רחוקים חמישה וחצי משחקים מהקליפרס שמדורגים במקום השמיני במערב) ויודעים שכל דקה של דייויס על הפרקט מעמידה אותו בסכנת פציעה - מה שיגרום לערך שלו לרדת, כמובן. גם דייויס, במיוחד במצב הנוכחי בינו לבין המועדון והאוהדים, לא שש ללבוש שוב את המדים של הפליקנס, וגם הוא לא רוצה שערכו יירד לקראת הקיץ.

עוד באותו נושא

יוקיץ' ליהטט, נוביצקי ריגש, הסלטיקס הביסו, הפליקנס שלחו מסר לדייויס

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס מול שחקן ניו אורלינס פליקנס אנתוני דייויס. GettyImages
לברון מחכה, ואין בזה שום דבר פסול. ג'יימס עם דייויס/GettyImages

דייויס סופג ביקורות בימים האחרונים בעקבות רצונו לשתף פעולה עם עוד כוכבים גדולים, כשברקע ההצהרות של לברון ג'יימס לפני זמן מה על השאיפה לשחק יחד איתו. כך או כך, סוכנו של דייויס ריץ' פול, שמייצג גם את לברון, טוען ש"אין שום דבר חדש בשני שחקנים גדולים שרוצים לשתף פעולה. מאז ומעולם שחקנים בליגה תקשרו בינם לבין עצמם, מאז ומעולם הם נפגשו ושוחחו על דברים כאלה בקיצים. בשנים האחרונות השחקנים שולטים בגורלם יותר מאי פעם, ולליגה קשה להתמודד עם זה".

כאמור, גם הלייקרס והסלטיקס טרודות בימים האחרונים בעיקר באנתוני דייויס. שחקנים משתי הקבוצות התייחסו לשמועות בימים האחרונים שיכללו בעסקה פוטנציאלית עם הפליקנס. ברנדון אינגרם מהלייקרס כבר הכין את עצמו לאפשרות שיועבר ואמר ש"בסופו של דבר זה חלק מהביזנס", ואמש גם קייל קוזמה אמר ש"זה שמזכירים את השם שלי רק אומר שיש לי ערך, שאני מסוגל להישאר בליגה הרבה שנים". יחד עם זאת, קוזמה טען ש"כששמעתי שאנתוני דייויס רוצה לעזוב את ניו אורלינס זה לא גרם לי לתהות מה זה אומר לגביי. אני לא מודאג בכלל".

אצל הסלטיקס העניינים קצת יותר מורכבים. בוסטון תוכל להנחית את דייויס רק בקיץ בגלל מגבלה חוקית בליגה, ולכן אם תצרף אותו זה יהיה רק בקיץ. למרות זאת, השמועות על חבילה אפשרית שהג'נרל מנג'ר דני איינג' יציע כבר מתפשטות, ונראה שגם ג'ייסון טייטום המבטיח עשוי להיות חלק מעסקה שכזו.

"העבודה שלי היא לשלוט במה שאני יכול לשלוט. אני לא יכול לשלוט בדברים כאלה, אז אני רק מנסה להישאר מפוקס לטווח הקצר. לא רוצה להתייחס באופן ספציפי לשום דבר, אבל בכל מקרה זה דבר טוב להיות רצוי ומוערך בליגה. את זה אפשר לומר".

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. AP
משתדל להתנתק מהשמועות. ג'ייסון טייטום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully