וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול מרגישה את הלחץ: קלופ מאשים את הדשא, איפה היה הקופ?

ליברפול לא הצליחה לברוח לסיטי והסתפקה ב-1:1 מול לסטר, קלופ מתרץ אך מתעודד, פרדיננד זיהה את העצבנות, רק אנפילד לא עשה את העבודה

עריכת וידאו: מתן חדד

ליברפול מרגישה את הלחץ. הקבוצה ממרסיסייד עלתה אתמול (רביעי) למשחק מול לסטר בידיעה שניצחון ביתי יעניק לה פער 7 נקודות על מנצ'סטר סיטי, אחרי שהקבוצה של גווארדיולה הפסידה יממה לפני כן 2:1 בניוקאסל, אבל ליברפול נראתה לחוצה ועצבנית והסתפקה ב-1:1 מדאיג מאוד להמשך. למה מדאיג? כי נותרו לליברפול עוד 14 מחזורים עד תום העונה, 14 משחקים שכל אחד מהם הוא קשה ומאתגר, כשהקבוצה מרגישה על כתפיה משא של 29 שנה ללא אליפות, והמשחק אתמול מול לסטר העניק לה תחושה איך ייראו כל המשחקים שלה מעתה והלאה: לחוצים.

עוד בנושא
ליברפול לא הצליחה לברוח בפסגה והסתפקה ב-1:1 מול לסטר
מנצ'סטר סיטי כבר איבדה יותר נקודות ממה שאיבדה בכל העונה שעברה

מוחמד סלאח ליברפול. רויטרס
כלום לא הלך. סלאח/רויטרס
הדשא הקפוא באצטדיון אנפילד. רויטרס
הדשא הקפוא באנפילד. קלופ צדק/רויטרס
ליברפול מול לסטר. רויטרס
קרח על הדשא. אנפילד/רויטרס

יורגן קלופ האשים בסיום את תנאי המגרש הקפוא, שהקשו על שחקניו. "ראיתם שהכדור לא ממש התגלגל", אמר קלופ, שקבוצתו עלתה ליתרון מוקדם, וספגה שוויון לפני ההפסקה, "אם ביום כזה אתה מחזיק בכדור 70 או 80 אחוז מהזמן, זה מקשה מאוד על החיים שלך. הבעיה היחידה היא אם השלג נשאר על המגרש, וזה ממש מה שקרה".

הארי מגווייר, שכבש את שער השוויון, נחלץ מספיגת כרטיס אדום כשהכשיל במכוון את מאנה, ולאחר מכן עבירה ברחבה של פריירה על קייטה הרתיחה גם היא את קלופ. "על אף שהקבוצה של קלופ הגדילה בנקודה נוספת את הפער מסיטי, התוצאה הזאת בעיקר מורגשת כאיבוד של שתי נקודות", נכתב ב-BBC, "מלבד לניצוץ המוקדם, ליברפול הייתה עצבנית, מגושמת ורחוקה מאוד מהיכולת הטובה שלו". עם זאת, חשוב לזכור: היא בכל זאת מוליכה בחמש נקודות בפסגה, וקרובה מתמיד לאליפות. "אנחנו לוקחים את מה שיש", אמר קלופ, "הלילה זה נקודה אחת, וזה יותר ממה שהיה לנו לפני כן".

הפרשן ריו פרדיננד טען גם הוא שליברפול נראתה לחוצה. "הדבר היחיד שיכול להדאיג היא שיש תחושה של עצבים, והקבוצה יושבת שם ובורחת מאחריות", אמר. הפרשן דומיניק קינג כתב ב"דיילי מייל": "קלופ ביקש לפני המשחק לתמיכה קולנית, אבל דווקא כשליברפול הייתה צריכה אותם יותר מתמיד, האוהדים בקופ דממו".

יורגן קלופ וירג'יל ואן דייק ליברפול. רויטרס
המצב יכול היה להיות גרוע. עדיין במקום הראשון, ליברפול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully