וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קי בן זקן לשחקניו: "מי שיוריד אותנו יבוא לטייל איתי בעונה הבאה בעפולה ובעכו"

31.1.2019 / 14:19

הבעלים של מ.ס אשדוד איים: "כל השחקנים החתומים כאן לעונה הבאה ימשיכו איתנו גם בלאומית. גם מי שיש לו אופציה, נממש אותה אפילו אם נרד ליגה". רועי גורדנה וגל צרויה חתמו

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי פיטוריו של יובל נעים, ערך ג'קי בן זקן אסיפה קשה עם שחקני מ. ס. אשדוד. שלשום הגיע בן זקן לאימון והבהיר כי שחקנים החתומים לעונה הבאה או כאלה שיש לו אופציות עליהם, ימשיכו עם אשדוד גם לליגה הלאומית אם הקבוצה תרד ליגה. "מי שיוריד אותנו יבוא איתי לטייל בעונה הבאה בעפולה ובעכו", אמר בן זקן לשחקנים. "אני לא מרים ידיים ואני אלחם עד הרגע האחרון. אביא שחקנים ואחזק את הקבוצה עד סגירת החלון, אבל אני לא אקבל מצב בו שחקנים אחרים כבר מרימים ידיים. אשדוד כבר נשארה בליגה במצבים יותר קשים".

בן זקן אף פנה לעבר גדי קינדה, יואב ג'רפי ודן ביטון ואמר להם: "כל השחקנים החתומים כאן לעונה הבאה ימשיכו איתנו גם בליגה הלאומית. לא יהיו שום שחרורים. גם מי שיש לו אופציה, נממש אותה אפילו אם נרד ליגה. קחו זאת בחשבון".

עוד בנושא

בני סכנין: הבלם דויד קוחייה והחלוץ איברהים ללה נחתו במטרה לחתום
שלומי אזולאי הוצג בהפועל חיפה: "זו קבוצה שמשחקת התקפי ושמח"

רועי גורדנה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
עוד רכש לאשדוד. גורדנה/ברני ארדוב

רועי גורדנה חתם הבוקר באשדוד עד תום העונה והחל להתאמן עם הקבוצה. הקשר המריא אתמול חזרה ארצה מקרואטיה, ונפגש עם ראשי המועדון וסוכנו גלעד קצב כדי לסגור את כל תנאיו בקבוצה עד תום העונה. באשדוד מקווים שגורדנה יחזק את חוליית הקישור של הקבוצה מהמקום האחרון בליגת העל, שאחרי פיטוריו של המאמן יובל נעים, כבר החתימה את יובל שפונגין וצירפה לאימונים את החלוץ גל צרויה, בתקווה שגם הוא יחזק את הסגל. כעת באשדוד ימשיכו בניסיונם לצרף עוד בלם.

גורדנה בן ה-28 שיחק בחצי העונה האחרונה בסלאבן בלופו הקרואטית, במדיה כבש שלושה שערים ובישל אחד ב-16 משחקי ליגה. אשדוד תהיה הקבוצה השישית שלו בליגת העל, אחרי שהחל את הקריירה בהפועל תל אביב ושיחק גם בהפועל פתח תקוה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ובני יהודה.

גם גל צרויה, חלוצה של הפועל אשקלון עד לשבוע שעבר, הצטרף למ.ס. אשדוד עם חוזה עד לסיום העונה, כולל אופציה לעונה נוספת. צרויה בן ה-29 התאמן בקבוצה ביומיים האחרונים ויהיה בסגל למשחק מול הפועל חדרה. לאתר הרשמי אמר: "אני שמח להגיע למ.ס. אשדוד, מרגיש הרבה יותר בשל ומוכן היום לליגת העל. אני מחכה כבר לעלות על הדשא ומקווה כבר בשבת לעזור לקבוצה במשימה להישאר בליגה".

עדכון ראשון: 10:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully