וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הבלם דויד קוחיה והחלוץ איברהים שואיבו נחתו במטרה לחתום

31.1.2019 / 9:50

דרסיליה מעוניין מאוד בשני שחקני הרכש, בקבוצה עובדים גם על הסדרת הניירות לחלוץ האוקראיני מיקולה קובטליוק שהגיע לישראל ולא הוכנס. בסכנין יבדקו אם ניתן לקיים את משחק הגביע מול מכבי תל אביב בחיפה או בעכו

עריכת וידאו: מתן חדד

בני סכנין הנחיתה את הבלם הגאורגי דויד קוחיה, 25, ואת החלוץ הניגרי איברהים שואיבו, 22, והשניים הצטרפו מיידית לאימונים במטרה לחתום בקבוצה. המאמן גיורגי דרסיליה מעוניין מאוד בשניים, כאשר שואיבו צפוי להגיע בהשאלה מהאוגסונד הנורבגית עם אופציה לרכישה בסוף העונה. הבלם הגאורגי שיחק בליגות באוקראינה, ובסכנין משוכנעים שהוא יכול לשדרג משמעותית את ההגנה, בעוד שואיבו יכול לשחק הן בעמדת החלוץ והן בעמדת הכנף.

פרט לשניים הללו, בסכנין קרובים לצרף את מיקולה קובטליוק. החלוץ האוקראיני כבר נחת בארץ ובשל בעיות ביורוקרטיות לא נכנס לגבולות המדינה ונעצר בנתב"ג. כעת בסכנין עובדים על כל המסמכים הדרושים בשביל שקובטיוק יגיע לקבוצה, החלוץ האוקראיני כבש 21 שערים בליגה הגאורגית.

בקבוצה שוקלים לתבוע באופן אזרחי את האוהדים שהתפרעו במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקוה ולתבוע מהם את הנזקים הכלכליים שנוצרו בעקבות העונש של בית הדין לכדורגל.

בנוגע למשחק נגד מכבי תל אביב - בסכנין יבדקו את אופציית המגרשים בעכו ובחיפה, והאם ניתן יהיה לקיים בהם את משחק הגביע, שכזכור, לא יוכל להתקיים בדוחא בגלל העונש. במועדון יבדקו האם יש הגבלה של מרחק בשל העונש מההתאחדות, ואם לא - המשחק צפוי להתקיים באחד משני האצטדיונים הללו.

הבלם הגאורגי דויד קוחיה, בני סכנין. בני סכנין, אתר רשמי
ייצב את ההגנה? דויד קוחיה/אתר רשמי, בני סכנין
  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully