וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ואלגרי חוטפים, ולא מבינים על מה המהומה: ה"סטירה" של יובנטוס

באיטליה האשימו את הכוכב הפורטוגלי והמאמן בתבוסה בגביע וטענו ש"יובנטוס צריכה לחזור למציאות", אולם אלגרי בטוח: "אין שום דרמה". וגם: הנתון המוזר של רונאלדו

רויטרס

חמש שנים שיובנטוס לא שמטה תואר בזירה המקומית, אבל אמש (רביעי) זה קרה בצורה מביכה למדי, עם הפסד 3:0 לאטאלנטה ברבע גמר הגביע האיטלקי. זו אמורה הייתה להיות העונה שבה יובנטוס לא רק מעמיקה את השליטה הבלתי ניתנת לערעור שלה באיטליה, אלא גם עושה צעד נוסף קדימה בליגת האלופות. בפועל, למרות הנוכחות של כריסטיאנו רונאלדו, הגברת הזקנה הלכה קצת אחורה העונה, ואמש הוצגה ההוכחה לכך.

"אטלאנטה הטביעה את החלומות של יובנטוס בים והחטיפה לה סטירה שאולי תחזיר אותה למציאות", נכתב ב"גאזטה דלו ספורט" הבוקר. הביקורות על רונאלדו, שהציג יכולת בינונית אמש, היו פחות מתונות מבעבר. אחרי עוד בעיטה חופשית כושלת, ציינו באתר הפופולרי Football Italia בסרקזם ש"כריסטיאנו רונאלדו בועט עוד בעיטה חופשית לחומה. כמו תמיד", ולאחר מכן ציינו שהכוכב הפורטוגלי טרם כבש ממצב נייח במדי יובנטוס - תחום בו הצטיין בריאל מדריד.

עוד בנושא

סנסציה באיטליה: יובנטוס הובסה 3:0 ע"י אטאלנטה והודחה מהגביע
דיווחים שוטפים: כל עסקאות היום האחרון של חלון ההעברות
קוטיניו חזר לחיים "בזכות מסי", סילסן "יותר חשוב ממה שחושבים"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
אחוז ניצול מצבים נמוך במיוחד. רונאלדו/רויטרס

גם מאמן יובנטוס מסימיליאנו אלגרי ספג ביקורות, אחרי שבין היתר הורחק במחצית השנייה. "השופטים צדקו כשהרחיקו אותי, איבדתי את זה באותו רגע", אמר המאמן, וטען ש"ההתפרקות הזו הייתה באוויר כבר לא מעט זמן, למען האמת. לא מעט שחקנים חזרו לאחרונה מפציעות, אחרים עדיין מושבתים. אז התאוששנו מזה במשך משחק אחד או שניים, אבל בסופו של דבר ידעתי שיגיע ההפסד".

לטענת אלגרי, "זו לא סיבה לעשות דרמה, בסך הכל היה לנו יום רע. היה משוגע מדי להאמין שיובנטוס מסוגלת לנצח בכל משחק העונה. אני לא רואה במשחק הזה שום נורת אזהרה או סימן לדאגה, כי בלתי אפשרי לנצח בכל משחק. אנחנו כן יכולים ללמוד מהמשחק הזה כמה דברים בתור קבוצה. לא היה לנו אוויר, וזה יכול לקרות אחרי רצף גדול של ניצחונות".

עוד באותו נושא

גביע איטלקי: יובנטוס הובסה 3:0 על ידי אטאלנטה והודחה

לכתבה המלאה
מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס. רויטרס
לא מודאג, למרות ההדחה המפתיעה. אלגרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully