וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: יובנטוס הובסה 3:0 על ידי אטאלנטה והודחה

צמד של ספאטה הלוהט (39 ו-86) ושער של קסטאן (37) קבעו שלא יהיה דאבל חמישי ברציפות ליובה. פיורנטינה השפילה את רומא עם 1:7

עריכת וידאו: מתן חדד

מאז 2014 לא שמטה יובנטוס תואר בזירה המקומית. הערב (רביעי) היא איבדה סיכוי לזכות בדאבל חמישי ברציפות עם הדחה מביכה מאוד מהגביע אחרי תבוסה מול אחת הקבוצות החמות בליגה ולבטח אחד החלוצים החמים באירופה כולה, דובאן ספאטה האימתני, שהיה מעורב ב-18 שערים מאז תחילת דצמבר (17 כיבושים ובישול). החלוץ הקולומביאני כבש פעמיים (39 ו-86) כשטימותי קסטאן פותח את החגיגה בדקה ה-37. הפעם האחרונה שיובנטוס חטפה 3:0 מקבוצה איטלקית הייתה בינואר 2011 נגד נאפולי בחוץ.

השער הראשון הגיע, כאמור, בדקה ה-37. ז'ואאו קנסלו, שנכנס כמחליף במקום ג'ורג'ו קייליני שנפצע, ביצע טעות גדולה כשאיבד לקסטאן, שדהר ובעט מדויק לפינה את ה-0:1. כעבור שתי דקות בלבד הגיע השער השני והוא היה מרשים במיוחד, מריו פשאליץ' הכניס כדור עומק לספאטה, שהתעלל בהגנה ובמיוחד באלכס סנדרו ובעט טיל לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:2. השער השלישי הגיע בדקה ה-86 ושוב זה היה ספאטה. מתיאה דה שיליו ביצע טעות אומללה באזור הרחבה של יובנטוס כשמסר את הכדור חלש מדי לעבר השוער, ספאטה אמר תודה, ובעט פנימה את ה-0:3 המהדהד.

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
פעם ראשונה שיובנטוס מפסידה 3:0 מאז 2011. רונאלדו/רויטרס

פיורנטינה - רומא 1:7

אוזביו די פרנצ'סקו לא ראה את זה מגיע: פיורנטינה הביסה בביתה והשפילה לחלוטין הערב 1:7 את רומא האומללה ברבע גמר הגביע האיטלקי, והפכה לקבוצה השנייה (אחרי מילאן) שהבטיחה את מקומה בשלב חצי הגמר.

אחרי שאיבדה יתרון 0:3 וסיימה ב-3:3 עם אטאלנטה במשחק הליגה האחרון, רומא רק רצתה לחזור למסלול הניצחונות, אבל סיימה את המשחק עם לא פחות משבעה כדורים שרובין אולסן נאלץ להוציא מהרשת והשפלה אדירה. פיורנטינה תפגוש בחצי הגמר את אטאלנטה, שהלמה ביובנטוס.

החגיגה של הויולה התחילה כבר בדקה השביעית: פדריקו קייזה המצוין כבש מבישול של קווין מיראלס (7), שבישל לו פעם בדקה ה-18 כשהאיטלקי הכפיל וקבע 0:2. אלכסנדר קולארוב עוד צימק ל-2:1 (28), אבל לואיס מוריאל, עוד חלוץ לוהט, דאג להוריד את המארחים להפסקה ב-1:3 אחרי שכבש בדקה ה-33.

במחצית השנייה הקבוצה של די פרנצ'סקו התפרקה לחלוטין: מרקו בנאסי כבש את הרביעי (66), אדין דז'קו הורחק באדום ישיר אחרי שהתווכח עם השופט וסירב להפסיק (72), וקייזה ניצל את היתרון המספרי כדי לחגוג עם שלושער בדקה ה-74, 1:5 מטורף. זה ממש לא נגמר שם: ג'ובאני סימאונה, שנכנס כמחליף במקום מוריאל בדקה ה-73, סגר את ההצגה בסגול עם צמד בתוך עשר דקות (79 ו-89) וסידר תוצאה פשוט מדהימה בפירנצה.

עוד באותו נושא

גביע איטלקי: קשישטוף פיונטק כבש צמד, מילאן בחצי הגמר עם 0:2 על נאפולי

לכתבה המלאה
פדריקו קייזה שחקן פיורנטינה. GettyImages
אחד מהחלוצים הלוהטים ביותר כרגע באירופה. פדריקו קייזה חוגג שלושער ענק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully