וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: קשישטוף פיונטק כבש צמד, מילאן בחצי הגמר עם 0:2 על נאפולי

הפולני כבש שני שערים נהדרים בשתי הבעיטות הראשונות שלו במדי הרוסונרי והעלה את קבוצתו לשלב הבא. ניצחון דרמטי לולנסיה בגביע הספרדי

עריכת וידאו: מתן חדד

קשישטוף פיונטק פתח בסערה את הקדנציה שלו במילאן, כשהבקיע הערב (שלישי) בשתי הבעיטות הראשונות שלו לשער כשחקן הרוסונרי והוביל את קבוצתו החדשה לחצי גמר הגביע האיטלקי עם 0:2 ביתי על נאפולי. החלוץ הפולני ערך את הבכורה כמחליף ב-0:0 נגד נאפולי במוצאי שבת והיה שותף למשחק התשיעי ברציפות שבו מילאן לא הצליחה לנצח את הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי. הערב הוא קיבל את המקום בהרכב ועשה לרצף הזה סוף.

אוהדי מילאן לא יכולים היו לחלום על התחלה טובה יותר של חלוץ הרכש שלהם. הפולני קיבל כדור ארוך מדייגו לקסאלט, ניצל חולמנות של הבלם ניקולה מקסימוביץ' ובעט פנימה בדקה ה-11. כדור ארוך נוסף, הפעם של לוקאס פאקטה הברזילאי, מצא את פיונטק בודד מול שני שחקני הגנה בדקה ה-27. הרכש מגנואה לא חיכה לחבריו, משך את הכדור לאחור ותוך כדי סיבוב הפציץ בימין אל הפינה הרחוקה של אלכס מרט. הפולני בצד השני, ארקדיוש מיליק, נעצר פעמיים אצל ג'אנלואיג'י דונארומה שלקראת הסיום סיפק הצלה גדולה גם מול אדם אונאס. מילאן ממתינה בחצי הגמר למנצחת בין לאציו לאינטר.

שחקני מילאן חוגגים עם קשישטוף פיונטק. GettyImages
אף אחד לא חלם על פתיחה כזו. קשישטוף פיונטק מקבל ברכות מהחברים/GettyImages

גביע ספרדי

ולנסיה - חטאפה 1:3 (2:3 לוולנסיה בסיכום)

איזו דרמה במסטאייה. ולנסיה התייצבה למשחק בפיגור 1:0 מהמשחק הראשון וכבר אחרי 37 שניות חורחה מולינה קבע 0:1 לחטאפה. המארחת נאבקה בשיניים כדי לחזור, אבל הצליחה להשוות רק בדקה ה-61 מרגלי רודריגו. ג'נה האורח הורחק בדקה ה-73, אבל העטלפים לא הצליחו לעלות ליתרון. ואז הגיעה תוספת הזמן. רודריגו השלים צמד בדקה ה-92 וכעבור דקה קבע 1:3, השלים שלושער והקפיץ כ-34 אלף אוהדים לשמיים. מיד אחרי שריקת הסיום התפתחה מהומה על כר הדשא, כששחקנים משתי הקבוצות מתקוטטים וחוסה גאיה אף נראה מדמם בפניו.

עוד באותו נושא

העברות בעולם - 29.1: פריס סן ז'רמן החתימה את לאנרדו פארדס, פלאברסה בסיטי

לכתבה המלאה

גביע הליגה הצרפתי

גנגאן - מונאקו 2:2, 4:5 בפנדלים

עונת הבלהות של מונאקו נמשכת, הפעם עם איבוד יתרון מבטיח והפסד בפנדלים בחצי גמר גביע הליגה. רוני לופס (18) ואלכסנדר גולובין (24) העלו את לאונרדו ז'ארדים ליתרון, אבל אלכסנדר מנדי (46) ומרכוס תוראם (55) השוו. בנז'מן הנדריקס, קמיל גליק וסופיאן דיום החמיצו מהנקודה הלבנה בדו קרב הנפדלים וגנגאן עלתה לגמר. וויליאם ונקר ממונאקו הורחק בדקה ה-14. שטרסבורג ובורדו ייפגשו מחר לחצי הגמר השני.

ליגיונרים

* אלמוג כהן שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב בניצחון החוץ של אינגולשטאדט 0:1 על גרויטר פירת, עם חזרתה של הבונדסליגה השנייה מפגרת החורף הארוכה. קשר נבחרת ישראל שימש כקפטן ודריו לסקאנו הכריע בפנדל בדקה ה-73. אינגולשטאדט התקדמה למקום הלפני אחרון והיא רק נקודה מחוף מבטחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully