וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: קוטיניו חזר לחיים "בזכות מסי", סילסן "יותר חשוב ממה שחושבים"

קוטיניו נתן תשובה מוחצת לדיווחים על נתק עם מסי, סילסן הוכיח מדוע הוא צריך להישאר: בארסה מהללת את גיבורי הקאמבק, מסי מסביר מה המוטו האמיתי של המועדון

עריכת וידאו: מתן חדד

בברצלונה לא מוותרים על אף תואר - מהזניח ועד החשוב ביותר. זה המסר העיקרי שיצא אתמול (רביעי) מגומלין רבע גמר גביע המלך, בו ברצלונה מחקה מול סביליה פיגור 2:0 מהמשחק הראשון והביסה 1:6 בגומלין בקאמפ נואו.

"אמרו שלא אכפת לנו מגביע המלך, והיום הוכחנו שזה שקר", אמר ליאו מסי, שהיה מגיבורי הניצחון אחרי שכלל לא טס עם הקבוצה לסביליה למשחק הראשון. בתקשורת הספרדית טענו במהלך העונה שמסי מוכן להוריד רגל מהגז כשמדובר במשחקי הגביע, אחרי שצוטט כאומר ש"האליפות וליגת האלופות מעל הכל, השאר הוא בונוס". אמש אחרי הניצחון הפרעוש עשה סדר. "הוצאתם את דבריי מהקשר. בברצלונה אין דבר כזה שמוותרים על תואר. אנחנו רוצים הכל. הקבוצה הזאת נלחמת על שלושה תארים כי זו המחויבות שמגיעה כחלק מלהיות שחקן ברצלונה. נילחם עבור כולם עד הסוף, אני מבטיח".

מסי הודה לקהל במילא את האצטדיון הביתי והעניק אווירה חמה, ואמר ש"הייתה בקאמפ נואו אווירה של צ'מפיונס ליג הערב. זה עזר לנו מאוד".

עוד בנושא

ברצלונה הביסה 1:6 את סביליה ועלתה לחצי גמר גביע המלך
בספרד בטוחים: "כל הדרכים מובילות לחתימה של הזאר בריאל"
יום אחרון לחלון ההעברות באירופה: כל העסקאות מרחבי היבשת

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, פיליפה קוטיניו. רויטרס
לא נתק ולא נעליים. מסי וקוטיניו/רויטרס

מסי אמנם כבש רק את השער האחרון שהיה הדובדבן שבקצפת, אבל בתקשורת הספרדית ציינו אותו לטובה לאחר המשחק בעיקר בזכות הוויתור לפיליפה קוטיניו על בעיטת הפנדל במצב של 0:0. הברזילאי, שמעמדו בקבוצה הוטל בספק בשבועות האחרונים אחרי כמה משחקים בהם לא פתח, ביקש מהפרעוש לבעוט ומסי נענה לבקשה - אולי כדי לתת תשובה על המגרש לתקשורת, שפרסמה בימים האחרונים שמסי מתעלם מקוטיניו בכוונה, נמצא עימו ביחסים מתוחים ו"מוסר לו רק כשאין ברירה".

"פיליפה רוצה לבעוט וכמובן שאפשרתי לו. הוא בעט מצוין, ומשם הכל התחיל", שיבח מסי את חברו, שהספיק לכבוש שער נוסף במה שהסתמן כמו משחק שעשוי להוות נקודת מפנה עבורו. קוטיניו עצמו הודה למסי ואמר ש"בשבועות האחרונים ניסיתי לעשות הכל וכלום לא הלך. הפעם מסי שכנע אותי לבעוט את הפנדל וזה עבד. קיבלתי מזה המון ביטחון, וזה רק ממחיש כמה מסי חבר נפלא לקבוצה ומנהיג נהדר".

עוד באותו נושא

גביע המלך: ברצלונה הביסה 1:6 את סביליה ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
יספר סילסן שוער ברצלונה עוצר פנדל של אבר באנגה שחקן סביליה. רויטרס
ראוי לחוזה חדש? סילסן עוצר את הפנדל של באנגה אמש/רויטרס

גיבור נוסף אמש היה השוער יספר סילסן, שסיפק כמה הצלות מרשימות בין הקורות והדף גם פנדל של אבר באנגה במחצית הראשונה, שאם היה נכנס היה משנה לחלוטין את מהלך המשחק ומשבש בצורה משמעותית את הקאמבק של בארסה. "אנחנו מאושרים מהיכולת של סילסן, אבל לא מופתעים. תמיד ידענו שאפשר לסמוך עליו, ולשמחתי יש לנו שני שוערים נהדרים בקבוצה", אמר המאמן ארנסטו ואלוורדה.

גם ג'ורדי אלבה שיבח את השוער ואמר: "סילסן שחקן חשוב מאוד, יותר חשוב ממה שאנשים חושבים. בנוסף הוא גם אדם נפלא לחלוק איתו חדר הלבשה. כולנו מקווים שהוא ימשיך בברצלונה גם בשנים הבאות".

אגב, המגן השמאלי הכחיש את הדיווחים לפיהם סיכם על חוזה חדש בברצלונה. "זה שקר שהגענו להסכמות, ואני לא יודע מאיפה זה הגיע. כשיהיה משהו להודיע אומר זאת בגלוי", סיפר.

כותרות עיתוני ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully