וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד משוכנעים: "כל הדרכים מובילות לחתימה של אדן הזאר בריאל מדריד"

ב"אס" טוענים שצ'לסי נקבה בתג מחיר עבור הכוכב, שכבר הודיע לראשי המועדון שלא יאריך את חוזהו. הבלאנקוס עדיין לא הגישו הצעה

עריכת וידאו: מתן חדד

אדן הזאר ממשיך להיות השם החם שנמצא על הכוונת של ריאל מדריד. "ריאל סימנה את לוקה יוביץ' כדי לחזק את החלק ההתקפי שלה, אבל סביב הזאר היא רוצה לבנות מחדש את הקבוצה", נכתב ב"אס". אפשרות רכישתו של כריסטיאן אריקסן נראית קלושה בשל המחיר הגבוה אותו דורשת טוטנהאם, והסיטואציה עם כוכב צ'לסי שונה.

הזאר יסיים את חוזהו בבלוז ב-2020, וכרגע עושה רושם שאין בכוונתו לחדש אותו, לפחות על פי התקשורת הספרדית. "לגם רומן אברמוביץ' הובהר שההחלטה לא להאריך חוזה בסטמפורד ברידג' היא סופית", נכתב ב"אס". על כן, לצ'לסי לא תהיה ברירה אלא למכור אותו לפני שתאבד אותו בחינם. על פי דיווחים, אברמוביץ' וקבוצתו כבר נקבו בסכום בו יהיו מוכנים למכור את הבלגי - 112 מיליון יורו, מה שעשוי להיות שיא מועדון חדש מבחינת ריאל מדריד (אחרי רכישתו של גארת' בייל ב-101 מיליון יורו ב-2013).

עוד בנושא:

סולארי עונה לגווארדיולה: "זו השמטה מכוונת, ריאל מדריד הגדולה בהיסטוריה"
ריאל מדריד מודאגת מהפציעה של סרחיו ראמוס ומהללת את קארים בנזמה

ב"אס" טוענים שהבלאנקוס עדיין לא הגישו הצעה רשמית, אך מאחורי הקלעים כבר החלו לפעול בנושא. "כל הדרכים מובילות לחתימה של הזאר בריאל", נכתב, בין היתר משום שגם אלופת אירופה מאמינה שהעניין הוא הדדי. "אני מעריץ את ריאל", אמר הבלגי בנובמבר 2017. בקיץ שעבר הוסיף ואמר: "מדריד יכולה להיות אופציה מעניינת עבורי, כפי שכולם יודעים. הם יודעים מה הם צריכים לעשות כדי להשיג אותי". החיזור הזה נמשך שבוע לאחר מכן ("כולם יודעים את היעד המועדף עלי") ובא לידי ביטוי גם בשבוע שעבר ("גם ללא זידאן, ריאל היא עדיין ריאל").

בריאל הנוכחית משחק אחד מחבריו הטובים ביותר של הזאר - טיבו קורטואה, שאמר עם חתימתו בבלאנקוס בעונה שעברה: "לכל מקום שאני הולך, הזאר חייב לבוא איתי". גם בצ'לסי מתחילים להבין שהסוף קרב. אם בחודש שעבר אמר מאוריציו סארי כי "חייבים לפתור את הבעיה הזו", במסיבת העיתונאים אמש הודה: "אדן כבר בן 28. אם הוא רוצה לעזוב, אני חושב שעליו לעזוב".

  • עוד באותו נושא:
  • אדן הזאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully