וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד מודאגת מהפציעה של סרחיו ראמוס ומהללת את קארים בנזמה

הקפטן כבש אבל נפצע ב-2:4 על אספניול. גארת' בייל חזר וכבש, הצרפתי הציג יכולת מרשימה, ואסקס הילל: "הוא החלוץ 9 הכי טוב בעולם"

עריכה: מתן חדד

ריאל מדריד הצליחה לרשום אמש (ראשון) את ניצחון הליגה השלישי שלה ברציפות עם 2:4 בחוץ מול אספניול במסגרת המחזור ה-21 בלה ליגה. קארים בנזמה, שהיה טוב מאוד, כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית, סרחיו ראמוס כבש את שער הנגיחה ה-50 במדי ריאל מדריד (מתוך 83 שערים בסך הכול) בכל המסגרות בדקה ה-15. לאו בפטיסטאו צימק בדקה ה-25, אבל בנזמה השלים צמד יפה בדקה ה-45 והוריד את ריאל עם הרבה ביטחון לחדר ההלבשה. מי שלא חזר מחדר ההלבשה הוא סרחיו ראמוס, שנפצע והוחלף על ידי נאצ'ו ולכן פספס דקות ליגה ראשונות העונה. גארת' בייל נכנס כמחליף בדקה ה-64 וכבש כעבור שלוש דקות. רפאל וראן הותיר את הבלאנקוס בעשרה שחקנים עם כרטיס אדום בדקה ה-72 והמארחת גם הצליחה לצמק בזכות שער יפה מאוד של רוברטו רוסאלס (81), אבל לא יותר מזה.

קאסמירו שחקן ריאל מדריד עם קארים בנזמה. רויטרס
שוב מחורר רשתות. בנזמה חוגג/רויטרס

סנטיאגו סולארי מאמן הבלאנקוס פרגן לבנזמה שנתן את אחד ממשחקיו הטובים העונה, כשאמר: "הוא תמיד משחק טוב, אבל היום הוא היה יוצא מהכלל". על הפציעה של ראמוס: "נראה בימים הקרובים. הוא ייבדק ואני מקווה שיוכל לשחק במשחקים הקרובים".

לוקאס ואסקס היה מרוצה מהמשחק של ריאל: "זו ליגה מאוד תחרותית. שיחקנו עם הרבה אינטנסיביות וזה חשוב מאוד. נמשיך להילחם בליגה, יש עדיין עוד 4 חודשים והכל יכול להיות". הספרדי הרחיק בשבחים לבנזמה כשאמר: "הוא מספר 9 הכי טוב בעולם".

גם ויניסיוס הקשר הברזילאי הצעיר פרגן לצרפתי: "קארים בנזמה הוא סופרסטאר. היום היה לו משחק מדהים, מאוד קל להבין אותו. הוא גורם גם לי לשחק טוב יותר".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:4 את אספניול

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully