וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ' כמודל לחיקוי: ולאדן איביץ' מדבר על השאיפות לעתיד

התהיות לגבי העונה הבאה ("נכון לעכשיו אני מאמן מכבי תל אביב, לא יודע מה יהיה מחר") וההתקדמות של ראיקוביץ' ("נמצא בעונה הטובה בקריירה"). מאמן הצהובים מדבר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אין עוררין על כך שולאדן איביץ' מותיר חותם עמוק על מכבי תל אביב מרגע שמונה למאמן, אולם נדמה שכעת השאלה הגדולה היא עד מתי יישאר בישראל. למאמן הסרבי חוזה לעונה נוספת, אולם בהתחשב בתוצאות שהקבוצה משיגה תחת שרביטו אין ספק שהיא הייתה שמחה להשאירו לטווח ארוך. השאלה היא האם איביץ' עצמו מעוניין בכך, או שמא הוא רואה במכבי תל אביב מקפצה בדרך לליגות בכירות יותר.

"מכבי תל אביב היא מקום אידיאלי למאמנים, וההוכחה החיה לכך היא סלבישה יוקאנוביץ'", אמר איביץ' אמש (רביעי) בראיון שפורסם בעיתון הסרבי "נובוסטי". "אני לא יודע מה יהיה מחר, נכון לעכשיו אני מאמן מאמן מכבי תל אביב ומרגיש טוב כאן. ברור שהשאיפה של כל מאמן היא להתקדם ולהגיע לליגות הטובות בעולם - לאנגליה, ספרד, גרמניה...אבל אין ספק שמכבי תל אביב זאת נקודת התחלה טובה".

עוד בנושא

בני סכנין ספגה עונש רדיוס, תארח את מכבי תל אביב בחיפה?
מכבי תל אביב שלחה את חביב אוחיון לחדרה יחד עם אילון אלמוג ועדן קארצב
מהראן ראדי: "ייני אמר 'אין מה לעשות, הם שונאים ערבים'"

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. שלומי גבאי
עד מתי הוא יישאר בישראל? איביץ'/שלומי גבאי

בנוסף סיפר איביץ' בראיון ש"מכבי תל אביב מחכה לאליפות הרבה זמן, והיתרון שיש לנו כעת בטבלה נותן לנו טווח ביטחון. כמובן שזה לא אומר שאנחנו יכולים לנוח על זרי הדפנה עכשיו, אלא חייבים להמשיך לעבוד קשה בכל אימון ובכל משחק".

איביץ' סיפר על התרשמותו מהכדורגל הישראלי ואמר ש"האוהדים כאן די אמוציונליים ומחוברים לקבוצות שלהם. יש הרבה לחץ במכבי תל אביב, אבל עבדתי תחת לחץ כזה בעבר בעיקר בתור שחקן. המועדון שלי מחויב לניצחונות ולתארים, ולכן זה מקום אידיאלי עבורי".

על שני השחקנים הסרבים בקבוצה, פרדראג ראיקוביץ' ואורוש ניקוליץ', אמר איביץ': "ראיקוביץ' נמצא בעונה הטובה בקריירה שלו לדעתי, והיכולת שהוא מציג הן במכבי תל אביב והן בנבחרת סרביה מעודדת מאוד. יש לו עוד הרבה אתגרים בעתיד. לגבי ניקוליץ' - הוא יחזור מפציעה ואחר כך נשתמש בו הרבה, אני בטוח בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully