וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין נענשה במשחק רדיוס אחד ושני משחקים ללא קהל

30.1.2019 / 20:57

הקבוצה גם נקנסה ב-20 אלף שקלים בעקבות האירועים האלימים בדוחא, במהלכם נדקרו שני אוהדים. תנסה להעביר את משחק הגביע לאצטדיון בחיפה או לעכו

בני סכנין עמדה הערב (רביעי) לדין בעקבות אירועי האלימות באצטדיון דוחא במשחק ההפסד 1:0 למכבי פתח תקוה ביום ראשון, במהלכם גם נדקרו שני אוהדים. בית הדין קבע כי סכנין תיאלץ לקיים משחק אחד מחוץ למגרשה הביתי ולאחר מכן תחזור לדוחא, לשני משחקים ללא קהל. בנוסף לרדיוס, היא נקנסה גם ב-20 אלף שקלים.

המשחק בו סכנין תידרש לנדוד מביתה הוא משחק הגביע מול מכבי תל אביב, אותו ינסו בהנהלת המועדון להעביר לאצטדיון בחיפה או לעכו. לאחר מכן יהיו לה שני משחקי בית ללא קהל בדוחא - מול מכבי תל אביב ובני יהודה.

בסכנין הגיבו לאחר ההחלטה: "בית הדין המשמעתי קבע עונש כבד מאוד על מועדון בני סכנין, החלטה אשר תנטרל את הגעתם ועידודם של הרבה אוהדים הגונים וחיוביים ותשלול מהקבוצה את יתרון הביתיות ואווירת העידוד הביתית. היא גם תגזול מהכנסת המועדון בתקופה אשר נחוצה לה כל הכנסה למען חיזוק הסגל. בכל זאת אנו מאמינים שמי שהיוו גורם ליצירת סיטואציה זאת גם הם יסיקו את המסקנות הנדרשות למען מניעת מקרים כאלה בעתיד. ההנהלה תתכנס יחד עם היועץ המשפטי של המועדון ותבדוק אפשרות מיצוי הדין האזרחי עם המעורבים באירוע".

יו"ר בני סכנין מוחמד אבו יונס. אדריאן הרבשטיין
"חוליגנים שרוצים לפגוע בקבוצה". מוחמד אבו יונס/אדריאן הרבשטיין

כזכור, תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף דרש לסגור את המגרש של סכנין בשל האירועים החריגים, בעוד יו"ר סכנין מוחמד אבו יונס הפציר: "אסור לתת פרס לחוליגנים שרוצים לפגוע בקבוצה ולהוריד אותה ליגה. זה מהלך שתוכנן מראש עוד לפני המשחק מול בית"ר ירושלים. הוצאנו כל פרט מהמצלמות כדי לסייע לשוטרים למצוא את האנשים ושיתפנו פעולה. אנחנו משקיעים בכדורגל ובמחלקת הנוער, עושים את זה למען הקהילה, מהכסף שלנו. אני מבקש מכבוד בית הדין שלא יעניש אותנו".

בהחלטתו כתב הדיין נעם ליובין: "נראה כי שנים רבות של התעלמות או חשש לעימות בין הנהלת הקבוצה לאוהדיה, התנקזו לדקות ארוכות של כאוס בסופו של המשחק מול מכבי פתח תקוה. לא רחוקים היינו מלשבת כעת ולנסות ולהבין כיצד נגמר אירוע ספורט באופן טרגי שעלה בחיי אדם, וזאת כדאי שיפנימו להם ראשי הקבוצה". ליובין גם הציע לאבו יונס: "תלמדו ממכבי חיפה ומכבי תל אביב, אני ואתה רוצים לראות כדורגל בשקט. אלה לא אוהדים, זו כנופיה".

בפרסום העונש הוסיף הדיין: "רצוי וראוי לראשי הקבוצה להפנים, ובפתחה של תקופה לא קלה עקב מצבה הקשה בטבלת הליגה, כדאי היה כי אירוע זה יהווה נקודת מפנה והכרזת מלחמה של ראשי הקבוצה על אותם פורעים, על מנת לחסוך בחיי אדם ובוועדות חקירה לאחר מעשה שישאלו כיצד ולמה לא נמנעו אותם אירועים".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully