וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: אלי לוי סירב להצעה לאמן בצוות יחד עם משה אוחיון

27.1.2019 / 20:15

העוזר הסביר: "יובל לא לקח את ההצעה של הפועל חיפה כי לא הציעו לי להגיע איתו, אז אני יכול להרשות לעצמי עכשיו להישאר במקום בו שנינו אימנו ולא הצלחנו?". אוחיון העביר את האימון ועשוי להפוך למאמן הקבוע

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

משה אוחיון העביר הערב (ראשון) את האימון הראשון של מ. ס. אשדוד אחרי פיטוריו של יובל נעים. לוואלה! ספורט נודע כי אשדוד הציעה הבוקר לאלי לוי, עוזרו של נעים, להישאר במערכת ולשמש כמאמן בצוות עם אוחיון. לוי סירב להצעה בטענה שהוא הגיע כעוזרו של נעים והוא פוטר יחד איתו, כך שהוא לא רואה שום אפשרות אחרת מלבד לעזוב ביחד עם המאמן שהביא אותו.

"יובל לא לקח את ההצעה של הפועל חיפה כי לא הציעו לי להגיע איתו, אז אני יכול להרשות לעצמי עכשיו להישאר במקום בו שנינו אימנו ולא הצלחנו?", הדגיש הערב לוי. יחד עם זה סיכמו נעים ולוי כי אם הם יקבלו מעתה הצעות במהלך עונה בנפרד, הם לא יהססו לקחת אותן. "אנחנו עדיין נרצה לעבוד יחד", אמר לוי." אבל אם מחר יובל יקבל הצעה לאמן וירצו עוזר מאמן אחר, הוא יהיה חופשי לאמן בלעדיי כמו שאני אוכל לקחת הצעה אחרת כמאמן אפילו שלא יציעו ליובל לבוא אתי. אלה דברים שדיברנו עליהם אחרי מה שקרה ליובל עם הפועל חיפה".

עוד בנושא

יובל נעים פוטר ממ.ס אשדוד אחרי עשרה משחקי ליגה בלבד
לא רק התוצאות: הסיבות לסיום הרומן של יובל נעים באשדוד

בובי מילבסקי מאמן מ.ס. אשדוד עם עוזריו משה אוחיון, רוברט סטוינובסקי. ברני ארדוב
יעבור לקדמת הבמה? משה אוחיון, במרכז/ברני ארדוב

כעת אוחיון עשוי לקבל את ההזדמנות לאמן את אשדוד עד סוף העונה. הנהלת הקבוצה הודיעה הבוקר (ראשון) לאוחיון שהוא יעביר את האימונים בינתיים ושמעה משחקן העבר של המועדון ששימש מתחילת העונה כעוזר מאמן שני, שהוא מאוד מעוניין בתפקיד ומאוד בטוח ביכולות שלו ובשחקנים שנמצאים בקבוצה. אוחיון לא מחזיק בתעודת פרו, כך שבאשדוד יצטרכו לצוות אליו מאמן נוסף שעשוי להיות יוסי מזרחי או רוני אוואט, אבל עיקר העבודה תוטל על אוחיון, אם אכן ג'קי בן זקן יחליט שהוא ממנה אותו לתפקיד למרות חוסר ניסיונו. כדי לסייע בינתיים באימונים לאוחיון, הוחלט להקפיץ מהאקדמיה את יוסי פחימה שעבד כמאמן כושר בעונה שעברה והעונה כאמור עבר למחלקת הנוער.

אוחיון פרש בסוף העונה שעברה אחרי קריירה עשירה מאוד. הוא שימש בתחילת העונה כעוזר שני לבובי מילבסקי וגם אצל יובל נעים עבד כעוזר לצד אלי לוי. אוחיון שונה לגמרי מנעים. הוא נחשב לאיש מופנם יותר, שקול יותר בתגובותיו והרבה פחות צבעוני מהמאמן שפוטר אמש.

(עדכון ראשון: 11:37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully