וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: יובל נעים פוטר אחרי עשרה משחקי ליגה בלבד

26.1.2019 / 23:58

אחרי ההפסד 4:1 לבית"ר ירושלים סיים המאמן את תפקידו: "ניסינו לעשות הכל בסגל הקיים". מועמדים לתפקיד: אלישע לוי, סילבס ויוסי מזרחי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יובל נעים פוטר הערב (שבת) ממ.ס. אשדוד. המאמן, שהגיע לקבוצה מעיר הנמל לפני עשרה מחזורים, הוביל אותה לניצחון בבכורה, אבל מאז השיגו הצהובים-אדומים ארבע נקודות בלבד מ-27 בליגה, מה שהותיר אותם במקום האחרון עם 15 נקודות. בנוסף, אשדוד הודחה מהגביע אחרי הפסד 4:1 להפועל עפולה מהליגה הלאומית. הפיטורים מגיעים אחרי תבוסה 4:1 על ידי בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-20. נעים אמר: "ניסינו לעשות הכל בסגל הקיים. מאחלים הצלחה לקבוצה בהמשך". מאשדוד נמסר: "מועדון ספורט אשדוד החליט הערב על סיום כהונתו של יובל נעים כמאמן הקבוצה. אנו מודים ליובל על תקופתו במועדון. בהמשך השבוע נודיע על מינוי המאמן החדש". המועמדים להחליף את נעים הם אלישע לוי, חיים סילבס או שאולי שוב יוסי מזרחי.

אחרי המשחק עצמו אמר נעים: "השופט הזה גמר את המשחק הזה עם ההחלטה שלו להרחיק לנו שחקן. זאת הייתה החלטה אומללה, הוא לא היה מוציא אדום כזה לשחקן בית"ר ירושלים. לי אישית כבר נמאס לדבר על שופטים, אי אפשר להילחם איתם. זה תמיד היה ותמיד יהיה ותמיד יימשך, תמיד ילכו עם הקבוצה הביתית נגד הקבוצה הקטנה. כשאתה בא לטדי, בפיגור, ועם שחקן פחות ואחרי זה שני שחקנים פחות, המשימה הופכת לקשה. עשינו דברים יפים, אבל לא עשינו דברים בחלק האחרון כמו שצריך. התוצאה מאוד מאכזבת ולא משקפת את המשחק. קשה לשחק בחיסרון מספרי כזה, זה היה בלתי אפשרי".

עוד הוסיף: "צריך להמשיך קדימה. אנחנו תלויים בעצמנו עדיין. אנחנו צריכים להתחיל לנצח משחקים וליצור רצף של ניצחונות, עד שלא נעשה זאת, אין לנו זכות להסתכל על קבוצות אחרות. כל עוד אני כאן אני אעשה את המקסימום כדי לעזור לנו. לא צריך לשכוח שהתחלנו את העונה עם המון פציעות והרחקות, אבל אנחנו לא מחפשים תירוצים. המצב לא טוב, אנחנו לא מספקים את הסחורה. נצטרך להתחזק בעוד 2-3 שחקנים לפחות. לא מגיע לנו, כמו שאנחנו נראים, להסתכל על קבוצות אחרות בכלל. השארתי קבוצות במצב הרבה יותר קשה, אבל אנחנו צריכים להשתפר בצורה קיצונית כדי שזה יקרה גם באשדוד".

עוד בנושא:

מ.ס. אשדוד הובסה 4:1 על ידי בית"ר ירושלים

יובל נעים מאמן מ.ס. אשדוד. יוסי ציפקיס
ניצחון אחד בעשרה מחזורים. יובל נעים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully