וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאומי אוסקה זכתה באליפות אוסטרליה אחרי ניצחון בגמר על פטרה קביטובה

היפנית בת ה-21 איבדה שלוש נקודות אליפות במערכה השנייה, אך התעשתה בשלישית עם 6:7, 7:5, 4:6 והשלימה דאבל אחרי הזכייה בארה"ב. אוסקה תעלה למקום הראשון בדירוג העולמי הקרוב

נאומי אוסקה. רויטרס
אלופה ראויה. נאומי אוסקה/רויטרס

גבירותיי ורבותיי, קבלו את מלכת הטניס החדשה: נאומי אוסקה זכתה היום (שבת) באליפות אוסטרליה הפתוחה אחרי ניצחון בגמר במלבורן 6:7, 7:5, 4:6 מול פטרה קביטובה. אוסקה, שגם בחצי הגמר הדיחה יריבה מצ'כיה (פלישקובה), הוכיחה לא רק טניס גדול אלא גם הרבה אופי. היפנית איבדה שלוש נקודות משחק במערכה השנייה אך לא נתנה לזה להפריע לה או להוציא אותה מריכוז במערכה השלישית בדרך לניצחון שהושג בתוך קצת פחות משעתיים וחצי.

אוסקה (4), שזכתה גם באליפות ארה"ב אחרי הניצחון בגמר הידוע לשמצה מול סרינה ווליאמס, תעלה למקום הראשון בדירוג העולמי הקרוב שיתפרסם. זו הייתה כמובן הזכייה הראשונה של היפנית ב-21 בתואר הזה וגם זכייה ראשונה של טניסאית יפנית בטורניר היוקרתי ועל פי היכולת שלה, עוד מצפים לה הרבה מאוד תארים בהמשך.

עוד בנושא:

בדרך להיות הספורטאית העשירה בעולם? נאומי אוסקה רוכבת על ההצלחה
גדולים בניו יורק: הטניסאים היפנים שוברים את המחסומים באליפות ארה"ב

פטרה קביטובה. רויטרס
היתה קרובה, אבל לא מספיק. קביטובה/רויטרס

מערכה ראשונה

אחרי ארבעה משחקונים חד צדדיים, קביטובה הלחיצה את אוסקה כשעלתה ל-0:30 מהיר על ההגשות של אוסקה והשיגה שתי נקודות שבירה. היפנית יצאה מזה בקור רוח מרשים עם אייס ועוד נקודה שהעלתה אותה ל-2:3. במשחקון הבא היתה זו היפנית שהשיגה נקודת שבירה ועלתה ל-30:40, אבל קביטובה חבטות מדוייקות מהקו האחורי ושמרה על ההגשה. במצב של 3:3 הצליחה קביטובה לעלות כבר ל-0:40 על ההגשות של היפנית, ששוב הציגה עצבים מברזל וניצחה בשובר השוויון עם חמש נקודות רצופות. במצב של 5:6 ליפנית היא הצליחה להשיג שתי נקודות שבירה קריטיות, אבל קביטובה התעשתה וכפתה שובר שוויון שבו היפנית ניצחה 2:7 מוחץ בדרך לניצחון במערכה.

נאומי אוסקה. רויטרס
נראית נהדר. אוסקה/רויטרס

מערכה שנייה

קביטובה הסתערה על המערכה השנייה עם שבירה מיידית ועלתה ל-0:2. אבל אוסקה קרת הרוח שברה מיד בחזרה ל-2:1 ואז שברה שוב כדי לעלות ל-2:4 כשהצ'כית נראית די שבורה מנטלית. האם היא יכולה לחזור? אוסקה כבר עלתה ל-0:40 על ההגשה של קביטובה במצב של 3:5, אבל הצ'כית הציגה עצבים מברזל עם חמש נקודות רצופות וחזרה ל-5:4. אוסקה הגישה כדי לנצח את המשחק, אבל איבדה את קור הרוח שלה, עשתה טעויות לא מחוייבות וקביטובה חזרה משום מקום ל-5:5. אוסקה איבדה את קור הרוח שלה וקביטובה ניצלה את זה כדי לחזור מהקבר עם שתי שבירות רצופות בדרך לניצחון 5:7 במערכה. הולכים למערכה מכרעת.

פטרה קביטובה. רויטרס
קאמבק מרשים במערכה השנייה. קביטובה/רויטרס

מערכה שלישית

אוסקה חזרה להציג את הטניס הטוב שלה במערכה השלישית עם מכות מדוייקות ושבירה מהירה ל-2:1. קביטובה הצליחה להלחיץ כשהשיגה נקודת שבירה במצב של 2:3 ליפנית, שהגיבה עם אייס ועוד נקודה וניצחה 2:4. את המשחקון הבא פתחה אוסקה בסערה עם 0:40 מהיר על ההגשה של קביטובה, ששוב הוכיחה כמה אופי יש לה ועם חמש נקודות רצופות שמרה על ההגשה. אבל זה לא עזר לה. אוסקה לא נשברה שוב, ניצחה בקלות את המשחקון המכריעה וזכתה באליפות אוסטרליה עם 6:7, 7:5, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully