וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס בתור חלוץ? ריאל מדריד נדהמת מ"מלך הפאננקות החדש"

סולארי משתעשע בראיון להציב בחוד את הבלם שפורח התקפית העונה: "הוא יכול להצטיין גם שם". ראמוס מסביר: "פאננקה זו הדרך שלי לבטא את עצמי"

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד שוב במומנטום חיובי. אמש (חמישי) גברה הקבוצה 2:4 על ג'ירונה במשחק הראשון של רבע גמר הגביע הספרדי, והשיגה מקדמה משמעותית - אם כי עדיין שברירית למדי - לקראת הגומלין. לוקאס ואסקס כבש ובלט לטובה, גם ויניסיוס וקארים בנזמה הציגו יכולת מעודדת (הראשון בישל וליהטט באגף, השני כבש), אבל כוכב המשחק שוב היה סרחיו ראמוס, שלעת מצוא הופך למעין חלוץ.

הקפטן הוותיק, שידוע לאורך כל הקריירה כשחקן התקפה לא רע בכלל והעונה אפילו משדרג את עצמו בכיבוש שערים, מצא את הרשת פעמיים. בסך הכל מפתיחת העונה הוא כבש תשעה שערים, ולאחרונה פיתח מומחיות בבעיטות פאננקה בפנדלים. גם אמש כבש ראמוס בסטייל עם פאננקה, ובסך הכל הייתה זו הפאננקה השביעית שלו בקריירה.

עוד בנושא

ריאל מדריד ניצחה 2:4 את ג'ירונה בגביע, צמד לסרחיו ראמוס
בדרך לריאל? המתיחות בין הזאר לסארי מדאיגה את צ'לסי
העברות בעולם: גודין עבר בדיקות באינטר, אוטאמנדי לבארסה?

סרחיו ראמוס, ריאל מדריד, בועט פאננקה. AP
מתי השוערים כבר ילמדו? ראמוס בועט פאננקה, אמש/AP

"לבעוט פאננקה זו הדרך שלי לבטא את עצמי", אמר ראמוס המחויך בסיום כשנשאל על ההרגל החדש. "אני מרגיש מצוין מבחינה אישית, והפאננקות שנכנסות לי ממחישות כמה ביטחון ושמחה יש לי היום". ראמוס הודה שזה לא יכול להימשך לאורך זמן כי "אם אמשיך לעשות את זה השוערים יבינו במוקדם או במאוחר".

כך או כך, נראה שעם קצב הכיבושים של ראמוס, סנטיאגו סולארי עוד ישקול ברצינות להציב אותו בעמדה קדמית יותר, אולי אפילו בתור חלוץ. "אל תפסלו את הרעיון הזה", אמר אמש בחיוך המאמן. "סרחיו הוא לוחם, ואם היה רוצה להיות חלוץ הוא היה מצטיין גם בזה. אני בטוח".

בנוסף, הילל סולארי גם את ויניסיוס שעשה צרות רבות לשחקני ההגנה של ג'ירונה. "הוא גדל ומתפתח מהר מאוד. היום הוא הפגין המון אומץ, ולא בפעם הראשונה. מגיע לו להיות שחקן הרכב בריאל מדריד", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully