וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין אדן הזאר למאוריציו סארי: "לא אכפת לי מה המאמן אומר"

כוכב צ'לסי הצטיין וכבש מול טוטנהאם, ובסיום עקץ את מאמנו שתקף אותו השבוע וטען ש"הוא לא מנהיג". בדרך לריאל מדריד?

עריכת וידאו: מתן חדד

בבוקר שאחרי הניצחון של צ'לסי על טוטנהאם בדרך לגמר גביע הליגה, באנגליה עוסקים בעיקר בחילופי הדברים בין מאמן הבלוז מאוריציו סארי לבין כוכבו אדן הזאר. הזאר היה מהמצטיינים אמש (חמישי), סיכן את טוטנהאם אינספור פעמים וגם כבש את אחד השערים לפני דו קרב הפנדלים (צ'לסי ניצחה 1:2, אבל המשחק הוכרע בדו קרב מהנקודה הלבנה משום שטוטנהאם ניצחה 0:1 במשחק הראשון).

לאחר שדו קרב הפנדלים הסתיים ב-2:4 לזכות הבלוז, הזאר הגיע לעמדת הראיונות ולא השאיר הרבה מקום לספק בנוגע למתיחות בינו לבין המאמן. ערב המשחק סארי ביקר את הזאר בעקבות ראיון שהעניק הבלגי בצרפת בו רמז על האפשרות שיעזוב את צ'לסי בקרוב. המאמן אמר ש"לפעמים אני מעדיף שידבר עם הרגליים ולא עם הפה. הפוטנציאל שלו הרבה יותר גדול מהיכולת שהוא מציג עכשיו והוא צריך לכבד קודם כל את עצמו".

עוד בנושא

צ'לסי עלתה לגמר גביע הליגה אחרי 2:4 בדו קרב פנדלים מול טוטנהאם
בספרד בטוחים: אדן הזאר יוכרז בקרוב מאוד כשחקן ריאל מדריד
הזאר: "אולי אעזוב לריאל בקיץ, אולי אישאר בצ'לסי עד סוף הקריירה"

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
עצבני. הזאר/רויטרס

כמו כן, סארי טען במקרה אחר בימים האחרונים שהזאר "שחקן אינדיבידואליסט, ולא תמיד מצליח להיות מנהיג". אחרי המשחק אמש, כאמור, הזאר הגיב. "אם לומר בכנות - לא אכפת לי ממה שהמאמן אומר", אמר הזאר. "אני משחק את הכדורגל שלי ולא מקשיב למה שהמאמן אומר. אני מרוכז אך ורק בקבוצה ורוצה לעשות הכל למענה".

הנסיבות למתיחות בין הזאר לסארי די ברורות: הכוכב הבלגי מסרב לחתום על חוזה ארוך טווח בצ'לסי, ובשבועות האחרונים מרבה לרמוז על האפשרות שיעזוב את הבלוז בסיום העונה. ריאל מדריד נחשבת המועמדת המובילה להחתימו, אם אכן יעזוב את צ'לסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully