וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי עלתה לגמר גביע הליגה אחרי 2:4 בדו קרב פנדלים מול טוטנהאם

דייר ולוקאס מורה החמיצו מהנקודה הלבנה והבלוז דייקו ב-4 מ-4 וישחקו נגד סיטי אחרי 1:2 ב-90 דקות ו-1:0 במשחק הראשון. היגואין הוצג

עריכת וידאו: מתן חדד

זה הלך קשה, בשיניים, בציפורניים ואחרי דו קרב פנדלים, אבל בסופו של דבר הצליחה צ'לסי לעלות הערב (חמישי) לגמר גביע הליגה ותפגוש את מנצ'סטר סיטי בוומבלי ב-24 בפברואר. צ'לסי ניצחה 1:2 את טוטנהאם בגומלין אחרי שהפסידה 1:0 בוומבלי והמשחק הלך ישירות לדו קרב פנדלים, שם הצליחה הקבוצה של מאוריציו סארי לנצח 2:4 ולעלות. לפני המשחק הבלוז הציגו את גונסאלו היגואין, שהשלים אתמול את העברתו ממילאן.

הדברים נפתחו דווקא נהדר מבחינת צ'לסי. אנגולו קאנטה כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-27 עם בעיטה ממרכז הרחבה שעברה בין הרגליים של השוער המחליף פאולו גסאניגה וקבע 0:1. אדן הזאר הכפיל בדקה ה-38 אחרי מסירת רוחב של ססאר אספיליקווטה וקבע 0:2 ובמצב הזה צ'לסי הייתה עולה לשלב הבא. אלא שבדקה ה-50 הצליח לא אחר מאשר פרננדו יורנטה הוותיק לצמק אחרי הגבהה של דני רוז, התגנבות ונגיחה. 1:2 שבשלב זה קובע דו קרב פנדלים.

בשיטת גביע הליגה האנגלי הולכים לדו קרב פנדלים אם אין הכרעה בסיכום המפגשים וכך קרה. כריסטיאן אריקסן בעט ראשון וכבש, וויליאן איזן, אריק לאמלה בעט מדויק לפינה וקבע 1:2 לטוטנהאם, גם ססאר אספיליקווטה כבש וזה 2:2. אריק דייר בעט ליציע וטוטנהאם בבעיה, ז'ורז'יניו בעט פנדל ממזרי וכבש 2:3. לוקאס מורה בעט לא מספיק וקפה הדף. דויד לואיז עמד בלחץ, בעט פנימה וצ'לסי עולה לגמר עם 2:4 בדו קרב הפנדלים.

עוד בנושא

עוד אכזבה לטוטנהאם: דלה עלי ייעדר שישה שבועות
היגואין עבר בדיקות בצ'לסי, בקרוב יוכרז כשחקן צ'לסי
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

דויד לואיז שחקן צ'לסי. רויטרס
לואיז כבש את שער הניצחון/רויטרס
אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
היה קשה, אבל צ'לסי בגמר. הזאר/רויטרס
גונסאלו היגואין שחקן צ'לסי. רויטרס
הוצג לפני המשחק. היגואין/רויטרס
לוח התוצאות מהמשחק בין צ'לסי לבין טוטנהאם. רויטרס
לוח התוצאות אחרי דו קרב הפנדלים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully