וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אכזבה לטוטנהאם: דלה עלי ייעדר שישה שבועות

אחרי הפציעה של הארי קיין וההיעדרות של סון בגלל אליפות אסיה, התרנגולים צריכים גם להסתדר בלי הקשר שנפצע, ומקווים שיחזור לליגת האלופות

רויטרס

דלה עלי צפוי להיעדר שישה שבועות מהמגרשים, אחרי שתוצאות הבדיקה שעבר אימתו היום (שלישי) את החשש הגדול של טוטנהאם בעקבות הפציעה של הקשר האנגלי במשחק מול פולהאם ביום ראשון. עלי נפצע בדקה ה-86 במשחק שבו ניצחו התרנגולים 1:2, תפס את החלק האחורי של רגלו, והרגיש שמדובר בפציעה לא קלה.

כידוע, טוטנהאם תצטרך להסתדר בלי הכוכב הכי גדול שלה, הארי קיין, עד לחודש מרץ, בעקבות הפציעה שלו בקרסול. טוטנהאם הודיעה שהציפיות הן שעלי יחזור לאימונים בתחילת חודש מרץ, מה שלא יאפשר לו לשחק שישה שבועות, ככל הנראה גם בדרבי מול ארסנל בוומבלי ב-2 במרץ. הוא גם יחמיץ את המשחק הראשון של טוטנהאם בשמינית גמר ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד, וייאבק על האפשרות לחזור לגומלין ב-5 במרץ בגרמניה.

התרנגולים מתכוננים לגומלין בחצי גמר גביע הליגה מול צ'לסי ביום חמישי (ניצחו 0:1 במשחק הראשון), אבל ייאלצו לשחק לא רק בלי קיין ועלי, אלא גם בלי סון שנמא באליפות אסיה (ועלולים לשחק בלעדיו עד ה-1 בפברואר לפחות, אז ייערך גמר האליפות באבו דאבי).

עוד בנושא
ליברפול: וירג'יל ואן דייק מנתח את "הסוד" של יורגן קלופ ואגדות המועדון
סארי ביקר את שחקני צ'לסי: "הגישה לא מקובלת, יש לנו בעיה חמורה למצוא מוטיבציה"

שחקן טוטנהאם דלה עלי נפצע נגד פולהאם. רויטרס
שחקן טוטנהאם דלה עלי נפצע נגד פולהאם/רויטרס
שחקן טוטנהאם דלה עלי נפצע נגד פולהאם. רויטרס
שחקן טוטנהאם דלה עלי נפצע נגד פולהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully