וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סארי ביקר את שחקני צ'לסי: "הגישה לא מקובלת, יש לנו בעיה חמורה למצוא מוטיבציה"

ארסנל חגגה את ה-0:2 נגד צ'לסי, המנג'ר האיטלקי רתח מזעם: "הגישה של השחקנים לא מקובלת עליי". אלכסנדר לקאזט יעזוב?

לורן קוסיילני שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
קוסיילני חוגג את השער שכבש עם הכתף/רויטרס

ארסנל הצליחה לנצח אתמול (שבת) 0:2 את צ'לסי במסגרת המחזור ה-23 של הפרמיירליג. אלכסנדר לקאזט (14) ולורן קוסיילני עם הכתף (39) סידרו לתותחנים ניצחון שפתח את המאבק על המקום הרביעי בגדול.

לקאזט, שהוחלף בדקה ה-68, עשוי לעזוב את ארסנל. אחרי החילוף של החלוץ הצרפתי, צייץ חשבון הטוויטר של הסוכנות שמייצגת את החלוץ: "האם הוא מוחלף יותר מדי. השלב הבא...." עם השטאג של "ביי ביי". כמו כן, הציוץ יכול להיתרגם כ"האם החילוף הזה הוא הקש האחרון?".

עוד בנושא:

ארסנל ניצחה 0:2 את צ'לסי בזכות שערים של קוסיילני ולקאזט
ליברפול ניצחה 3:4 את קריסטל פאלאס והגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות

הציוץ של הסוכנות שמייצגת את אלכסנדר לקאזט

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי (משמאל) זועם על השופט הרביעי ולצדו עוזר המאמן ג'אנפרנקו זולה. רויטרס
סארי רותח מזעם/רויטרס

המספרים

* במשחק הראשון בין השתיים, בו ניצחה צ'לסי 2:3, היא בעטה למסגרת 11 פעמים, הכמות הגדולה ביותר בעידן מאוריציו סארי. הפעם היא בעטה פעם אחת למסגרת, הכי מעט בעידן סארי.

* ארסנל השיגה שמונה נקודות בשבעה משחקים מול היריבות ב"טופ 6" העונה. זה שתיים יותר מאשר צברה בכל העונה שעברה מול ליברפול, מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם.

* לורן קוסיילני כבש בכל אחת מתשע העונות שלו בפרמיירליג והוא שחקן ההגנה היחיד של ארסנל שהגיע ל-20 כיבושים בפרמיירליג.

* רק פייר אמריק אובמיאנג (6) כבש יותר שערים במשחקי הדרבי הלונדוני העונה מאלכסנדר לקאזט (5).

* זה היה בסך הכול ניצחון הליגה השני של ארסנל מול צ'לסי ב-15 מפגשי הליגה האחרונים בין השתיים.

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל חוגג. רויטרס
לקאזט חוגג את השער/רויטרס

קפטן ארסנל לורן קוסיילני אמר אחרי המשחק: "היינו צריכים לנצח היום. עשינו טעות בשבוע שעבר מול ווסטהאם ולכן המשחק היום היה על שש נקודות. אם היינו מפסידים היינו במרחק של תשע נקודות מצ'לסי, אבל הצלחנו לצמק לשלוש. אנחנו עדיין במאבק על הטופ 4. אני חושב שהמחויבות של השחקנים היום הייתה מדהימה. הראינו על המגרש באיזו דרך אנחנו רוצים ללכת. זה טוב לשחק כך. אני שמח שכבשתי כי זה היה חשוב מאוד לקבוצה. הראינו היום שכל הקבוצה משחקת ביחד. החלוצים גם עבדו קשה בהגנה וזה עזר לכל הקבוצה".

חלוץ התותחנים אלכסנדר לקאזט הוסיף: "עשינו מה שהמאמן אמר לנו לעשות. עבדנו ונלחמנו לאורך כל המשחק וזה טוב. לא היה לנו משחק קל, אבל אני שמח שכבשתי ועזרתי לקבוצה. אנחנו עכשיו במרחק שלוש נקודות מצ'לסי אז אנחנו עדיין במירוץ ונילחם עד הסוף".

מאמן ארסנל אונאי אמרי: "רצינו לנצח בשביל האוהדים שלנו. ההפרש בטבלה בין צ'לסי לבינינו היה שש נקודות, אבל הניצחון הזה עוזר לנו להיות אופטימיים. אנחנו יכולים לשמוח על הניצחון היום, אבל אנחנו צריכים לקחת את העניינים משחק אחרי משחק. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין משחקי הבית למשחקי החוץ. בבית אתה יכול להראות לאוהדים מה אתה יכול לעשות. ההבדל בין המשחק הקודם למשחק היום היה גדול מאוד, אפילו ששיחקנו עם אותם שחקנים".

מאמן צ'לסי מאוריציו סארי היה עצבני מאוד אחרי המשחק והגיע, לראשונה העונה, עם מתורגמן לעמדת הראיונות כדי שהמסר שלו לא יילך לאיבוד בשל האנגלית הקלוקלת שלו. המילים הראשונות שאמר היו: "אני באמת כועס מאוד". לאחר מכן הוא הוסיף: "אני כועס מאוד על הגישה בה שיחקנו היום. אתה יכול למצוא את עצמך בקשיים מפעם לפעם מול קבוצות חזקות כמו ארסנל, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם הקשיים האלה הרבה יותר טוב מהצורה בה התמודדנו היום.

"זו גישה שאנחנו לא יכולים לקבל. זה היה אותו דבר גם במשחק שלנו מול טוטנהאם. דיברנו אחרי המשחק, חיפשנו פתרון, אבל נראה שאנחנו מתקשים מאוד במשחקים האלה. קשה לנו כקבוצה למצוא מוטיבציה. לא אכפת לי להפסיד, אבל אם מפסידים זה חייב להגיע עם גישה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully