וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.1: קשישטוף פיונטק חתם רשמית במילאן

הרוסונרי שילמו לגנואה כ-35 מיליון יורו עבור הלהיט הפולני, שכבש העונה 19 שערים ב-21 משחקים. באלוטלי חתם רשמית במארסיי

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* קרוסלת החלוצים באירופה נמשכת: קשישטוף פיונטק, מהכוכבים הגדולים של העונה בסריה א' חתם רשמית במילאן עד 2023 ויוצג מחר. מילאן תשלם לגנואה כ-35 מיליון יורו (כולל בונוסים) עבור החלוץ הפולני שכבש העונה 19 שערים ב-21 משחקים.

* גונסאלו היגואין חתם רשמית בצ'לסי, מה שסולל את דרכו של אלברו מוראטה לאתלטיקו מדריד. לידיעה המלאה

* ברצלונה הודיעה על רכישתו של פרנקי דה יונג מאייאקס תמורת 75 מיליון יורו ו-11 נוספים בדמות בונוסים שונים. ההולנדי הצעיר יעבור לאלופת ספרד בקיץ. לידיעה המלאה

* מריו באלוטלי חתם רשמית במארסיי בהעברה חופשית. החלוץ האיטלקי בן ה-28 כבש 33 שערים ב-51 משחקים במדי ניס בשנתיים הקודמות, אבל העונה לא מצא את הרשת ובחודש האחרון כלל לא התאמן. "כשזה קורה החלוץ אשם, אבל לפעמים יש גורמים אחרים", הסביר באלוטלי כאשר הוצג אחרי החתימה על חוזה לחצי שנה. "אני אפצה על זה".

* ר.ב. לייפציג הודיעה על רכישתו של קשר רד בול זלצבורג האנס וולף האוסטרי בן ה-19 תמורת עשרה מיליון יורו. ההעברה תיכנס לתוקף בקיץ הקרוב והוא יחתום עד 2024.

* פלמנגו הברזילאית הודיעה רשמית על החתמתו לשלוש שנים של ברונו הנריקה, שחקן הכנף בן ה-28 שנרכש מסנטוס ב-5 מיליון יורו.

* טים הווארד, השוער האמריקאי האגדי בן ה-39 שמשחק כיום בקולרדו ראפידס מה-MLS, הודיע כי יפרוש בתום עונת 2019.

* רדינג מליגת המשנה האנגלית צירפה בהשאלה עד לסיום העונה את החלוץ הפורטוגלי נלסון אוליביירה (נוריץ') ואת השוער הארגנטינאי אמיליאנו מרטינס (ארסנל).

כך הודיעה מארסיי על החתמת באלוטלי

קשישטוף פיונטק הגיע לבדיקות רפואיות במילאנו

שמועות

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר באיירן מינכן רנאטו סאנצ'ס, על פי התקשורת הצרפתית.

* ב"קוריירה דלו ספורט" מדווחים שסטפנו סטורארו עשוי לחזור לגנואה מועדון נעוריו. הקשר בבעלות של יובנטוס כעת, אך מושאל לספורטינג ליסבון

* פריס סן ז'רמן מוכנה לשלם סכום גבוה של 80 מיליון יורו עבור אלאן קשרה הברזילאי של נאפולי, אבל האיטלקים דורשים עבורו לא פחות מ-120. בינתיים, הפרטנופיי מסמנים מחליף, פאבלו פורנאלס של ויאריאל.

* ב"בילד" מדווחים שבורוסיה דורטמונד מעוניינת בווילפריד זאהה, הקיצוני של קריסטל פאלאס, כמחליפו של כריסטיאן פולישיץ'.

* מאמן צ'לסי מאוריציו סארי מעוניין באלסעיד הוסאי, המגן הימני של נאפולי. הוסאי שיחק אצל כבר אצל סארי גם בנאפולי וגם באמפולי. הבלוז מעוניינים לשאול אותו, נאפולי מעוניינת למכור.

* ב"דיילי מייל" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד סירבה להצעה של ארסנל עבור בלמה אריק באי.

* ב"טוטו ספורט" טוענים שמרסלו המגן השמאלי של ריאל מדריד לוחץ על ראשי הקבוצה לקבל את ההצעה של יובנטוס ולהתאחד עם רונאלדו בשורות אלופת איטליה.

* המאבק על פרנקי דה יונג: "רדיו קטלוניה" דיווח הלילה ש"ברצלונה מקדימה את פריס סן ז'רמן בקרב על הקשר ההולנדי". על פי הדיווח, שנמסר על ידי מספר מקורות בכירים, המשא ומתן עם ברצלונה "מתקדם", הוא צפוי לעבור לאלופה הספרדית אחרי ש"העלתה הילוך", כשהנשיא ברתומאו יגיע היום לאמסטרדם לפגישה עם אנשי אייאקס.

* נאפולי מגבירה את הלחץ על מנת להחתים קשר ויאריאל פאבלו פורנאלס, 22, כשגם היא חוששת שפריס סן ז'רמן תחטוף אותו.

* ב"סאן" טוענים שריאל מדריד מתכננת הצעת ענק על סך 90 מיליון יורו עבור פאולו דיבאלה, שחקנה של יובנטוס. מנצ'סטר סיטי גם מעוניינת בארגנטינאי, כאשר לפי הדיווחים, פפ גווארדיולה שם עליו עין עוד בתקופתו בבאיירן מינכן.

* דיווח ב"סקיי": אלכסיס מקאליסטר, קשרה בן ה-20 של ארחנטינוס ג'וניורס, צפוי לעבור בדיקות רפואיות בברייטון. אם הכל יעבור כשורה, הקשר יצטרף לנשרים ביוני.

* המאמן החדש של נוטינגהאם פורסט, מרטין אוניל, סימן את אנדי קינג שחקנה של לסטר כמטרת הרכש הראשונה שלו. קינג לא נמצא בתוכניות של קלוד פואל ושיחק העונה 20 דקות בלבד בהפסד 2:1 לניופורט גביע.

* אריק אבידל המנהל הספורטיבי של ברצלונה התייחס לפרנקי דה יונג המקושר לקבוצה: "האם הוא יבוא? זו שאלה שצריכה להיות מופנית אליו. הוא מעניין הרבה מועדונים, נחכה להחלטה שלו".

* פריס סן ז'רמן מחפשת חיזוק למרכז השדה, ולפי דיווח ב"סקיי" היא הגישה הצעה לאברטון עבור הקשר אידריסה גיי בן ה-29 על סך 25 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully