וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ברצלונה הודיעה על רכישת פרנקי דה יונג, יעבור בקיץ

אלופת ספרד הקדימה את פריס סן ז'רמן ומנצ'סטר סיטי במירוץ, היהלום הצעיר של אייאקס יצטרף עם תום העונה תמורת 75 מיליון יורו ויחתום לחמש שנים. מי ישלם את המחיר ויעזוב את הקטלאנים?

רויטרס

המשימה הושלמה. ברצלונה הודיעה הערב (רביעי) על רכישת של אחד הכוכבים הצעירים הגדולים באירופה, פרנקי דה יונג. אלופת ספרד שילמה לאייאקס 75 מיליון יורו כעת, ועשויה לשלם בהמשך 11 מיליון יורו נוספים בכפוף (כולל בונוסים), מה שיהפוך אותו לכדורגלן ההולנדי היקר בהיסטוריה אחרי שליברפול שילמה כ-85 מיליון יורו עבור וירג'יל ואן דייק. גם השחקן ההולנדי השלישי הכי יקר נרכש על ידי ברצלונה, מארק אוברמרס שהצטרף מארסנל תמורת 40 מיליון יורו ב-2000. דה יונג יצטרף עם תום העונה הנוכחית ויחתום לחמש שנים.

הקטלאנים הצליחו להשלים את העסקה הגדולה לאחר שמשלחת חירום הכללה את אוסקר גראו ופפ סגורה יצאה לאמסטרדם והצליחה לשכנע את הקשר הנהדר לחתום אצלה ולא אצל פריס סן ז'רמן, שהיתה קרובה לצירופו. על פי ההערכות הוא יקבל שכר עתק של 16 מיליון יורו לשנה, סכום שפריס לא היתה יכולה לשלם לו בגלל חוקי הפייר-פלייר. מדובר ברכש השני של מוליכת הטבלה בספרד בחלון הנוכחי, אחרי קווין פרינס בואטנג.

כך הודיעו הקטלאנים על ההחתמה

בבארסה מייעדים לדה יונג תפקיד מפתח בקישור בעונה הבאה. על פי "אס", הקשר הביע חשש לחתום בסגל שכבר כולל את סרג'יו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', ארתורו וידאל, ארתור ופיליפה קוטיניו, וקיבל הבטחות שהקישור ידולל במקרה הצורך. הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו הבהיר שהוא מוכן לשחרר שני שחקני הרכב, כשסימני השאלה הגדולים ביותר מרחפים מעל איבן ראקיטיץ', פיליפה קוטיניו וגם מעל סמואל אומטיטי (בלי קשר ישיר לדה יונג).

דה יונג גדל במחלקת הנוער של ווילם II והצטרף לאייאקס ב-2015. לאט לאט הפך לשחקן הרכב בשורות קבוצת הפאר ובשנה האחרונה אף הפך לאחד מכוכביה של נבחרת הולנד החדשה. מלבד פריס סן ז'רמן, גם מנצ'סטר סיטי חשקה בו, אך גם היא הפסידה בסופו של דבר לברצלונה במירוץ.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully