וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.1: מונאקו מינתה את לאונרדו ז'ארדים במקום תיירי הנרי

אכזבת העונה בצרפת פיטרה רשמית את שחקן העבר האגדי והשיבה את המאמן ממנו נפרדה באוקטובר. לאנדרו פארדס עבר בדיקות בפ.ס.ז.'

וידאו: רויטרס

* מונאקו הודיעה הערב רשמית על פיטוריו של תיירי הנרי והחלפתו בלאונרדו ז'ארדים, ממנו נפרדה באוקטובר האחרון לאחר פתיחת העונה הרעה. "פיטוריו של ז'ארדים היו פזיזים מדי", נמסר מהמועדון. "הנרי הוא אגדת כדורגל אך הנסיבות לא אפשרו לו להצליח במהירות. היינו צריכים לתת ללאונרדו הזדמנות להמשיך לעבוד, כעת הצענו לו לחזור והוא חתם לשנתיים וחצי. עוד לא מאוחר מדי לשנות את המצב"

* ויקטור מוזס הושאל מצ'לסי לפנרבחצ'ה לשנה וחצי.

* קשר נסיונאל כריסטיאן אוליבה בן ה-22 חתם בקליארי, בעסקת השאלה עם אופציה לרכישה.

שמועות

* בצרפת מדווחים שלאנדרו פארדס עבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה לארבע שנים בפריס סן ז'רמן. אלופת צרפת תשלם לזניט 40 מיליון יורו עבור קשר נבחרת ארגנטינה.

* על פי "ספורט", פריס סן ז'רמן תנסה לנקום בברצלונה על שגנבה לה את פרנקי דה יונג כשתסתער על פיליפה קוטיניו. עם זאת, סעיף השחרור של הברזילאי עומד לא פחות מ-400 מיליון יורו - לא חדשות טובות לאלופת צרפת וענייני הפייר פליי שלה.

* מרקו ארנאוטוביץ', שהוזכר כמועמד לשלל קבוצות שונות, הודיע באופן רשמי כי החליט להישאר בווסטהאם.

* אחד השמות החמים בשוק כרגע הוא סטיבן ברגווין, הקיצוני בן ה-21 של פ.ס.וו ונבחרת הולנד. באיירן מינכן הצטרפה לרשימת המחזרות, הכוללת גם את מנצ'סטר יונייטד וליברפול.

* מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ' הבהיר שרנאטו סאנצ'ס לא יעבור לפריס סן ז'רמן, "על אף שהם מאוד מעוניינים בו".

* על פי סקיי איטליה, דייגו גודין נחת במילאנו בחשאי ועבר בדיקות רפואיות לקראת חתימה באינטר. קפטן אתלטיקו מדריד צפוי להישאר בספרד עד סוף העונה ולאחר מכן להצטרף לנראזורי, אחרי שסיכם לשנתיים.

* על פי "הסאן", ברצלונה מנסה להחתים את בלם מנצ'סטר סיטי ניקולס אוטאמנדי בחלון ההעברות הנוכחי. הבלם בן ה-30 ממעט לשחק העונה, וברצלונה מעוניינת לחזק את הקאדר ההגנתי שלה.

* ב"מירור" מדווחים שארסנל, יובנטוס ופריס סן ז'רמן עוקבות אחרי מצבו של חואן מאטה במנצ'סטר יונייטד. חוזהו של הספרדי מסתיים בקיץ וייתכן שהשדים האדומים יעדיפו למכור אותו כבר בחלון הנוכחי ולא לאבד אותו בחינם בקיץ.

* באנגליה מדווחים שליברפול יצרה קשר עם ברשיה לגבי סנדרו טונאלי הקשר הצעיר (18) והמוכשר שלה.

* מונאקו קרובה להחתמתו של ז'לסון מרטינס, הקשר הפורטוגלי שלא השתלב כראוי באתלטיקו מדריד.

ב"סאן" טוענים שברצלונה ניסתה להחתים השבוע את ניקלאס אוטמנדי, בלמה הארגנטינאי של מנצ'סטר סיטי.

* באיטליה מדווחים שגנואה, שמכרה את מלך השערים שלה קשישטוף פיונטק למילאן, סימנה את מרקו פיאצה הקרואטי הצעיר כמחליפו.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
שחקני מנצ'סטר יונייטד חואן מאטה, מרכוס רשפורד. רויטרס
מנצ'סטר יונייטד תמכור אותו? חואן מאטה/רויטרס

בגלל הכישלון בעסקת דה יונג: המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' יפוטר, ונגר יחליפו?

ספיח לעסקת פרנקי דה יונג לברצלונה: המנהל הספורטיבי של פריס סן ז'רמן, אנטרו הנריקה, ככל הנראה ישלם במשרתו אחרי שההולנדי חמק לאלופת צרפת ברגע האחרון. על פי דיווחים בצרפת, הבעלים הקטארים של פ.ס.ז' "מאוכזבים ומתוסכלים" מההתנהלות של הנריקה, שלטענתם גרמה לדה יונג לבצע פניית פרסה ולחתום בברצלונה למרות שכבר הגיע לסיכום עקרוני עם הצרפתים.

על פי דיווחים הנריקה, שמונה לתפקיד בקיץ 2017, כבר היה משוכנע ש"דה יונג בידיים שלו" ולמד על הצעה משודרגת שבארסה העבירה רק בדיעבד. הוא צפוי לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים, או לכל המאוחר בסיום העונה.

פ.ס.ז' כבר מכינה את המחליף של הנריקה, והוא עשוי להיות לא אחר מארסן ונגר. המאמן הוותיק כבר נפגש למעשה עם תומאס טוכל כדי להתעדכן על הסיטואציה של ניימאר וקיליאן אמבפה לקראת הקיץ, וברור שיצטרף למועדון בתפקיד כזה או אחר. כעת נראה שבעקבות ההתפתחויות עם הנריקה, התפקיד שמיועד לונגר הוא המנהל הספורטיבי.

שחקן ברצלונה פרנקי דה יונג. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
המנהל הספורטיבי של פ.ס.ז' "כבר חשב שהוא בידיים שלו", ועכשיו ישלם מחיר כבד. דה יונג חותם בברצלונה/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully