וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיר צדק בפניית פרסה: פנה להפועל באר שבע במטרה להישאר

24.1.2019 / 16:50

הבלם מנסה לגרום לראשי הקבוצה לסגת מההחלטה לשחרר אותו אחרי שהבין שהביקוש שלו בשוק נמוך. באר שבע שוקלת זאת בחיוב, גם על רקע הפציעה של ויטור שצפוי להיעדר כחודש וחצי. אלו ועזרא לא ממהרים לעזוב

עריכת וידאו: מתן חדד

שיר צדק עשוי להישאר בהפועל באר שבע עד סוף העונה. בימים האחרונים הבין הבלם שהביקוש שלו בקבוצות הגדולות נמוך והוא מנסה לגרום לראשי הקבוצה לסגת מההחלטה לשחרר אותו. צדק שלח מסרים בדרכים שונות במטרה להתפייס ולהישאר בקבוצה. בהפועל באר שבע שוקלים את הנושא בכובד ראש וההרגשה היא שצדק באמת הבין שהוא טעה והתנהג לא בסדר כשהפך לשחקן ספסל.

פניית הפרסה של צדק מצטרפת גם למצבו של מיגל ויטור שנפצע אמש באימון הערב. הבלם הפורטוגלי מתח את שריר הירך האחורי וצפוי להיעדר כחודש וחצי. הפציעה שלו משאירה את הקבוצה עם שני בלמים בלבד, חאתם עבד אלחמיד ולואי טהא. גם מתן אוחיון קיבל הודעה שהוא יכול למצוא לעצמו קבוצה אחרת, ולכן עשוי צדק למצוא את עצמו לבסוף בסגל הקבוצה לפחות עד תום העונה. "ממש כואב לראות מה קורה עם מיגל", אמר הבוקר גורם בהפועל באר שבע. "מאז שהוא חזר מפציעת הברך הוא התאמן הכי קשה והכי טוב ועשה הכל כדי לחזור ולשחק, אבל השריר בגד בו והוא לקח את הפציעה הזו מאוד קשה".

עוד בנושא

מיגל ויטור שוב נפצע באימון הפועל באר שבע: "כולם רוצים שיחזור למסלול"
באר שבע נערכת ליום שאחרי דיא סבע: התלבטות אם לצרף חלוץ במקומו
דיא סבע סגר בגוואנגז'ו R&F הסינית, ימריא ברביעי ויחתום לשלוש שנים

שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שינוי בתוכניות. שיר צדק/ברני ארדוב

בכל הקשור לשחקנים האחרים שקיבלו הודעות כי הם משוחררים לחפש קבוצות אחרות, נראה שהפועל באר שבע מתקשה לסיים את הסיפור. ניב זריהן אמור להישאר על פי החלטת הקבוצה בשל המכירה של דיא סבע לסין. צדק כאמור עשוי לבסוף להישאר. בעניין דור אלו וחן עזרא, השניים לא ממהרים לעבור. אלו לא רוצה לצאת בהשאלה עד סוף העונה, אלא רוצה שבאר שבע תמכור אותו וכרגע אין מי שתקנה.

עזרא קיבל הצעה זהה לזו שיש לו בהפועל באר שבע ממכבי פתח תקוה, אבל הוא לא ממהר לעבור לשם. עזרא מעדיף את מכבי נתניה, אבל זו לא מוכנה לשלם לו כ-250 אלף דולר נטו לעונה ורוצה שבאר שבע תשלים לו את הפרש השכר, מה שכרגע באר שבע לא מוכנה לעשות.

בכל הקשור לעדן בן בסט, הפועל באר שבע לא תעמוד בדרכו אם הוא ירצה לעזוב. באר שבע תשחרר אותו מיוזמתה, אבל אם השחקן ירצה לעבור להפועל תל אביב או לכל קבוצה אחרת ויסתדר כספית עם המועדון הקולט, באר שבע לא תערים קשיים אפילו שמבחינת האישיות שלו וההתנהגות שלו, ברק בכר מאוד מרוצה מהחלוץ.

עוד באותו נושא

מיגל ויטור שוב נפצע באימון הפועל באר שבע: "כולם רוצים שיחזור למסלול"

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע חן עזרא. קובי אליהו
קשיים עם מכבי נתניה. חן עזרא/קובי אליהו

כפי שכבר פורסם כאן אתמול, באר שבע לא תמהר להביא שחקן במקום דיא סבע. נכון לעכשיו אין שחקנים זרים איכותיים שיכולים לשדרג את הקבוצה ולכן נראה כי ההתקפה תמשיך להתבסס על בן שהר, נייג'ל האסלביינק, מאור מליקסון, חנן ממן שחוזר לעצמו, ניב זריהן ועדן בן בסט, אם הוא יחליט להישאר.

ג'ון אוגו לא ממהר לעזוב בחלון הזה בסופו של דבר ואמור להמשיך בקבוצה עד תום העונה. "זה מדהים איך במשך כמה שבועות לפני חלון ההעברות כל השחקנים שלא שיחקו אמרו בכל מקום שהם רוצים לעזוב, והנה אנחנו בתוך החלון ויש שחקנים שמעדיפים להישאר בהפועל באר שבע גם בלי לשחק, אפילו כשמציעים להם כסף טוב במקום אחר. כנראה שלהיות שחקן בהפועל באר שבע זה לא כזה דבר רע, אפילו אם אתה לא מתלבש", אמרו הבוקר במועדון.

ברק בכר דיבר לקראת המשחק מול הפועל רעננה ביום שבת ואמר: "אנחנו מסיקים מסקנות תמיד, יש הרבה מה לשפר. אנחנו לומדים המון ומקווים ליישם בתקופה הקרובה". על פציעתו של מיגל ויטור: "זה מבאס, הוא אחד השחקנים המקצוענים שאני מכיר. מקווה שזאת הפעם האחרונה שהוא נפצע השנה".

מרואן קבהא דיבר על עזיבתו של דיא סבע לסין: "מקווה שהוא יחתום שם, אבל זה מאכזב אותי ברמה האישית כי הפסדתי חבר. שמח שהוא מגשים חלום ומסדר את המשפחה מבחינה כלכלית, שולח לו בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully