וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיגל ויטור שוב נפצע באימון הפועל באר שבע: "כולם רוצים שיחזור למסלול"

24.1.2019 / 7:35

הבלם ספג פציעה שנייה מאז שחזר מפציעה אחרת, נטש את האימון ורק היום יוערך מצבו. השחקנים מאוכזבים: "עצוב לראות שהוא לא יוצא מזה"

צילום ועריכה: קובי אליהו/צילום ועריכה: קובי אליהו

חוסר המזל של מיגל ויטור נמשך. אתמול (רביעי) באימון הערב של הפועל באר שבע, שהיה השני בין שני אימונים שערכה אתמול הקבוצה, נפצע שוב הבלם ברגלו וככל הנראה נפגע בשריר. ויטור נטש את האימון במצב רוח ירוד ורק הבוקר יוכלו במועדון להעריך את מצבו. בבאר שבע מאוד רוצים להכשיר את ויטור, אבל מאז שחזר לפעילות מלאה אחרי הפציעה הארוכה שעבר, הוא כבר נפצע פעמיים. "צריך לקוות שזו לא פציעה רצינית בשריר", אמר אמש שחקן בהפועל באר שבע. "עצוב לראות שמיגל לא יוצא מהפציעות האלה. הוא כזה אדם טוב שכולם רוצים כבר לראות אותו על המסלול הנכון".

עוד בנושא

באר שבע נערכת ליום שאחרי דיא סבע: התלבטות אם לצרף חלוץ במקומו
דיא סבע סגר בגוואנגז'ו R&F הסינית, ימריא ברביעי ויחתום לשלוש שנים
אייל גולסה שב לארץ, אופטימיות במכבי תל אביב מהבדיקה שעבר בסרביה

שחקן הפועל באר שבע מיגל ויטור. דני מרון
פעם שברירי, תמיד שברירי. מיגל ויטור/דני מרון

בבאר שבע יעקבו היום אחר ההתפתחויות בין דיא סבע לגוואנגז'ו R&F שם הוא אמור לחתום לשלוש שנים בכפוף לבדיקות הרפואיות שייערכו לו במועדון הסיני בו משחק ערן זהבי. סבע נחת בסין עם סוכנו רונן קצב אחרי שמרבית התנאים בחוזהו כבר סוכמו. הסכום שאמורה באר שבע לקבל הוא 5 מיליון יורו בקירוב.

כפי שכבר פורסם כאן אתמול, בבאר שבע מתלבטים אם לצרף שחקן במקום סבע וכבר אמש החליטו לא להוציא בסופו של דבר את ניב זריהן להשאלה ואולי גם עדן בן בסט יישאר עד תום העונה. חן עזרא עשוי לעבור למכבי נתניה אם יסכים לרדת בדרישות הכספיות שלו.

עוד באותו נושא

הפועל באר שבע נערכת ליום שאחרי דיא סבע: התלבטות אם לצרף חלוץ במקומו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully