וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביברס נאתכו עם בישול גדול במדי אולימפיאקוס בגביע היווני

צפו: קפטן הנבחרת סיפק מסירת עומק חכמה בין שלושה שחקנים והכין לדניאל פודנסה ב-1:3 על קסאנטי. בוריס קליימן עלה עם פראלימני לרבע הגמר, הפסד לאופיר מרציאנו

עריכה: מתן חדד

בווידאו: מונס דאבור בסביליה

ביברס נאתכו רשם הערב (רביעי) בישול ראשון במדי אולימפיאקוס, בהופעה ה-24 שלו מאז הצטרף לקבוצה בקיץ. קפטן נבחרת ישראל השלים 90 דקות בניצחון הביתי 1:3 על קסאנטי בגומלין שמינית גמר הגביע היווני וסייע לקבוצתו להעפיל לרבע הגמר, אחרי 0:0 במשחק הראשון לפני כשבועיים. נאתכו, שעד כה כבש שער אחד בליגה, סיפק בדקה ה-29 מסירת עומק נהדרת בין שלושה שחקנים לפורטוגלי דניאל פודנסה שכבש את הראשון. הקשר ספג צהוב בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, כשהמצרי אחמד חסן כבש את השני בדקה ה-52 לאחר חילופי מסירות עם קוסטאס פורטוניס, ופודנסה השלים צמד בדקה ה-61. בריטו צימק בפנדל בדקה ה-74.

עוד בנושא:
מונס דאבור בניצחון זלצבורג על לינץ במשחק אימון
ליאור רפאלוב כבש בשבת, ניר ביטון חזר לשחק אחרי 11 חודשים
לצד ערן זהבי או במקומו? דיא סבע סגר בגוואנגז'ו ויחתום לשלוש שנים

הבישול של ביברס נאתכו

* בוריס קליימן העפיל גם הוא לרבע גמר הגביע, רק עשה את זה בקפריסין עם פראלימני. השוער הישראלי רשם שתי הצלות טובות ושמר על רשת נקייה במשך 90 הדקות במשחק הגומלין מול אנורתוזיס פמגוסטה, שניצחה את פראלימני 0:2 בליגה בשבת ולא הצליחה לבצע מהפך אחרי הפסד ביתי 3:2 במשחק הראשון.

* ניר ביטון ישב על הספסל של סלטיק ולא שותף בניצחון הביתי 0:4 על סט. מירן. טים וואה שוב נכנס כמחליף וכבש, בדיוק כמו שעשה בגביע ביום שבת. סלטיק בפסגה הסקוטית ומקדימה בנקודה את קילמרנוק שגברה 1:2 על ריינג'רס.

* אופיר מרציאנו חזר לשערה של היברניאן ושיחק 90 דקות בהפסד החוץ 1:0 למאת'רוול. היבס ירדה למקום השמיני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully