וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ליאור רפאלוב כבש, ניר ביטון חזר לשחק אחרי 11 חודשים

אחרי הארכת החוזה, קשר אנטוורפן חגג שער ליגה שביעי ב-1:2 מול זולטה וארחם. קשר סלטיק שותף לשמונה דקות כמחליף ב-0:3 על אייר בגביע. רוג'רס: "זה נהדר בשבילו"

עריכה: מתן חדד

ניר ביטון חזר הערב (שבת) לשחק כדורגל אחרי היעדרות ממושכת בת כמעט שנה. הקשר הישראלי שב לסגל של סלטיק לראשונה מאז פברואר אשתקד וקיבל שמונה דקות כמחליף בניצחון 0:3 על אייר מהליגה השלישית. ביטון היה המחליף השלישי של ברנדן רוג'רס, ומיד לאחר כניסתו היה זה טים וואה, בנו של ג'ורג' המושאל מפריס סן ז'רמן, שנעץ את השלישי וחגג שער בהופעת הבכורה שלו. סקוט סינקלייר כבש לפני כן צמד עבור האלופה וגם החמיץ פנדל. "זה נהדר בשביל ניר", אמר המנג'ר ברנדן רוג'רס. "הוא היה בחוץ כמעט שנה, אז לקבל עכשיו 10 דקות זה פנטסטי עבורו".

* ליאור רפאלוב, שהאריך השבוע את חוזהו באנטוורפן עד 2021, חגג את החוזה החדש עם שער יפהפה בתרגיל בבעיטה חופשית שהעלה את קבוצתו ל-0:2 על זולטה וארחם. דיומרסי אמבוקני כבש בדקה ה-41, ובחלוף תשע דקות הקשר הישראלי כבש את השביעי שלו, כשעמד עם הגב לחומה, קיבל את הכדור ובעט בסיבוב אל הרשת מ-18 מטרים. בסופו של דבר, ניצחה אנטוורפן 1:2, כשרפאלוב הוחלף שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

ניר ביטון שחקן סלטיק. רויטרס
ברוך השב. ניר ביטון/רויטרס

* ביברס נאתכו שיחק שלוש דקות כמחליף בניצחונה של אולימפיאקוס 1:2 בחוץ על פאס יאנינה במחזור ה-16 בליגה היוונית. אולימפיאקוס נמצאת במקום השני ובמרחק שמונה נקודות מהמוליכה פאוק סלוניקי. לזארוס כריסטודולופולוס הכריע בדקה ה-37, אחרי שער עצמי בכל צד ברבע השעה הראשונה.

* ק.פ.ר, ללא תומר חמד הפצוע, הובסה 4:1 בלופטוס רואד על ידי פרסטון וירדה למקום ה-13 בליגת המשנה באנגליה.

* עומרי בן הרוש לא נכלל בסגל של לוקרן, שהובסה 4:1 בידי אופן בליגה הבלגית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully